عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حدود 100 هزار مسافر با حمل و نقل عمومی گلستان سفر كردند


حدود 100 هزار مسافر با حمل و نقل عمومی گلستان سفر كردند

 

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: آمارهای منتشر شده از صورت وضعیت و اسناد سفرهای نوروزی از 24 اسفندماه سال گذشته تا پایان روز 10 فروردین ماه امسال بیانگر سفر 93 هزار و 697 نفر از مسافران نوروزی با حمل ونقل عمومی استان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، محمد شهری با اشاره به جابه جایی بیش از 93 هزار مسافرنوروزی با حمل و نقل عمومی استان اظهارداشت: این میزان مسافر در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا دهم فروردین ۱۴۰3 طی 11 هزار و 736 سفر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری انجام شد.

وی افزود: با همکاری و هماهنگی‌های صورت گرفته بین انجمن‌های صنفی کارفرمایی، شرکت‌های مسافربری و انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل و نقل جاده‌ای، برنامه‌ریزی منسجمی برای ایام نوروز ۱۴۰۳ برای رفاه مسافران نوروزی انجام شده است.

شهری با اشاره به فعالیت 76 شرکت مسافربری یادآور شد: این شرکت ها در 44 پایانه عمومی و خصوصی استان به مسافران خدمات رسانی دارند.

وی با ذکر اینکه ۲ پایانه عمومی فعال مسافری در گرگان و گنبد داریم،گفت:۱۵۰ دستگاه اتوبوس، 600 دستگاه مینی بوس و ۸۰۰ سواری با رانندگی 2 هزار و 700 راننده در این ایام به مسافران درون و برون استانی خدمات ارایه می‌کنند.

شهری، رعایت حقوق مسافرین از طرف رانندگان و شرکت ها و همچنین توصیه برای رعایت قوانین و مقررات و پیشگیری از حرکات حادثه‌ساز با هدف حفظ جان مسافرین هم انجام شده است.


 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس5
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .