عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مديرعامل گازگلستان از گاز رسانی به 58 روستای شهرستان مینودشت تا کنون خبر داد


مديرعامل گازگلستان از گاز رسانی به 58 روستای شهرستان مینودشت تا کنون خبر داد

مهندس صفرعلي جمال ليواني درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گازگلستان گفت : از مجموع 72 روستای شهرستان مینودشت تاکنون به تعداد 58 روستای شهرستان گازرسانی شد.

 وی افزود:از بین 14 روستای فاقد گاز شهرستان مینودشت بجز یک روستا که جمعیتی کمتر از 20 خانوار دارند بقیه روستاها مشمول طرح های گازرسانی می شوند که انشاء ا... برابر اولویت اجرا خواهند شد .

 این مقام مسئول تصریح کرد:درحال حاضر عملیات گازرسانی به 7 روستای مینودشت در دست اجرا می باشد که انشاء ا... 6 روستا در هفته دولت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 مهندس جمال ليواني اظهارداشت:روند پیشرفت پروژه های گازرسانی در شهرستان های مذکور بویژه در بخش روستایی با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا می باشد و پیش بینی می کنیم با این روند و تامین شرایط لازم ومساعدت مسئولین منطقه همه پروژه ها در موعد مقرر به اتمام برسند .

 وی در ادامه افزود: در حال حاضر در شهرستان مینودشت حدود 380 کیلومتر شبکه اجرا شده و افزون بر 11 هزار و 800 انشعاب نیز نصب شد.

 جمال ليواني تصریح کرد:در همین راستا تعداد 21 هزار و 270 خانوار از نعمت گاز بهره مند و تعداد 22 هزار و 480 مشترک نیز جذب شدند

 این مقام مسئول در ادامه گفت:در این شهرستان همچنین تعداد 19 واحد صنعتی عمده و 3 جایگاه CNG نیز از نعمت گاز برخوردار شدند.

 مديرعامل گازگلستان در پایان از همه مشترکین عزیزشهرستان تقاضا نمود نسبت به واریز به موقع صورتحساب گاز بهای خود اقدام نمایند تا خللی در استمرار جریان گاز و همچنین توسعه گازرسانی بوجود نیاید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .