عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح ایمن سازی دانش آموزان 255 آموزشگاه حاشیه جاده در استان گلستان اجراء می گردد


طرح ایمن سازی دانش آموزان 255 آموزشگاه حاشیه جاده در استان گلستان اجراء می گردد

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان ،دکتر رستم بیگی مدیرپروژه طرح دیده شدن کودکان و مشاور آموزش کانون گردشگری و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران ، در جلسه کارشناسان انجمن اولیاء ومربیان با اشاره به آسیب پذیری و پرخطر بودن  حوادث جاده ای برای دانش آموزان مدارس حاشیه جاده ها ،از طرح آموزش دانش آموزان ابتدایی حاشیه جاده ،درسال تحصیلی 95-94 در استان گلستان خبرداد.

عضوکانون گردشگری واتومبیل رانی کشور،هدف از اجرای این طرح را کاهش آسیب های ناشی از تصادفات جاده ای دانش آموزان مدارس حاشیه جاده عنوان کرد و افزود : با مشارکت آموزش و پرورش و مدرسان آموزش خانواده ،این طرح در مدارس پرخطر و آسیب پذیر اجراء می گردد.

دکتر اسماعیلی ،مشاور آموزش کانون گردشگری و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران نیز، بااشاره به اهمیت سلامت کودکان و نوجوانان ،ازاجرای این طرح در سه استان شمالی ،گلستان،مازندران و گیلان خبر داد.

محمود نسرکانی،رئیس گروه انجمن اولیاء ومربیان استان نیز از آموزش مدرسان منتخب برای اجرای این طرح در نیمه دوم شهریورماه و اجرای آموزش برای دانش آموزان 6 تا 8 ساعت ،از آبانماه  سال جاری خبر دادند.

شایان ذکر است دانش آموزان در این طرح ،مهارت و آموزش لازم را درخصوص رفت وآمد و تردد از مسیر جاده و آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی را فرا می گیرند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .