عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهندس قوانلو : سرمایه گذاران واقعی در پناه کمیته حمایت قضایی قرار دارند


مهندس قوانلو : سرمایه گذاران واقعی در پناه کمیته حمایت قضایی قرار دارند

  رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان گفت: کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری، کمک به واحدهای تولیدی استان را دنبال می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان، مهندس قوانلو در گفتگو با روزنامه گسترش صمت افزود: این کمیته می تواند با اختیاراتی که دارد از تمام ظرفیتها و قابلیتهای سازمانها و دستگاههای دولتی استفاده کند .

 وی ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد کمک و حمایت بیشتر کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در استان بوده و از طریق بازدید میدانی از واحدهای صنعتی و تولیدی دارای مشکل ، موانع پیش روی حوزه تولید برداشته شود .

 وی با اشاره به اینکه از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تلاشهای زیادی برای رفع مشکلات حوزه تولید انجام شده ،افزود: بناست مشکلات واحدهای تولیدی در محل واحدهای صنعتی بررسی و در صورت امکان برطرف شود . کمیته حمایت قضایی پشتیبان و حامی صنعت بوده و انتظار است با فعالیت این کمیته شاهد رونق بیشتر تولید در استان باشیم .

 قوانلو گفت : در استان گلستان همزمان با گرامیداشت روز حمایت از صنایع کوچک همانند سالهای قبل کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان با نشستی با حضور رئیس کل دادگستری ،دادستان مرکز استان ،معاون برنامه ریزی استاندار و مدیران دستگاههای مرتبط با حوزه صنعت و صنعتگران در شهرک صنعتی آق قلا برگزار ومواردی از مسائل و مشکلات حوزه صنعت نظیر مسائل بیمه ای ،دارایی و تسهیلات شناسایی و بررسی شد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1557
  • کد خبر : 11674