عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین سمینار ارتباط صنعت و دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گرگان برگزار شد


دومین سمینار ارتباط صنعت و دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گرگان برگزار شد

دومین سمینار ارتباط صنعت و دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گرگان برگزار شد

 دومین سمینار از سلسه سمینارهای ارتباط صنعت و دانشگاه فنی و حرفه‌ای در دانشکده فنی و حرفه‌ای مائده گرگان با حضور استاندار گلستان و رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در این سمینار طیبه تجری، رئیس دانشکده فنی و حرفه ای مائده گرگان، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید به دانشگاه‌های فنی و حرفه ای اهمیت ویژه‌ای داده می‌شود که در راهبردهای دولت به صورت کامل مشهود است.

 وی افزود: شناساندن تواندمندی‌ها، هدایت به سمت صنعت و بکارگیری در دولت از مهم‌ترین اهداف سمینار ارتباط صنعت، دانشگاه و فنی و حرفه‌ای است.

 رئیس دانشکده فنی و حرفه ای مائده گرگان اظهار داشت: زمینه و بستر توسعه منطقه آزاد با تاکید بر صنایع دستی استان گلستان نیز باید فراهم شود و دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اخذ رشته‌های متالوژی و گردشگری نخستین گام را در این رویکرد برداشت.

 تجری اظهار کرد: این سمینار با هدف توسعه منطقه آزاد اینچه‌برون، شناسایی ظرفیت‌های صنایع استان گلستان، شناسایی چالش‌های صنعتی استان و به کارگیری ظرفیت‌های دانشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای در صنعت توریسم و پایه‌گذاری در راستای توسعه صنعت و گردشگری استان گلستان برگزار شده است.

 وی تاکید کرد: با توجه به اینکه 50 درصد ظرفیت جامعه ما بانوان هستند، به استفاده از کارشناسان و تکنسین‌های فنی آنها نیاز داریم.

 رئیس دانشکده فنی و حرفه ای مائده گرگان با اشاره به اینکه در حاشیه این سمینار نمایشگاه تخصصی در 10 غرفه از توانمندی‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای و صنایع استان گلستان برپا می‌شود، گفت: این دانشکده در 11 رشته فنی فعالیت می‌کند که مکانیک، متالوژی برق و گردشگری از رشته‌های جدید است.

دومین سمینار ارتباط صنعت و دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گرگان برگزار شد

 

دومین سمینار ارتباط صنعت و دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گرگان برگزار شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 2665
  • کد خبر : 11892