عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش های مهارتی یکی از شاخص های تأثیرگذار بر اقتصاد مقاومتی است

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان:

آموزش های مهارتی یکی از شاخص های تأثیرگذار بر اقتصاد مقاومتی است

آموزش های مهارتی یکی از شاخص های تأثیرگذار بر اقتصاد مقاومتی است

 بمنظور گسترش تعاملات و گسترش فرهنگ مهارت آموزی نشست مشترکی بین مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان، معاون و مسئولین آموزش این اداره کل و مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ، ابوالفضل تیرانداز مدیرکل این استان از تأثیر آموزشهای مهارتی در عرصه های اقتصاد مقاومتی کشور خبر داد .

 تیرانداز با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی در زندگی روزمره و تأمین نیازهای معیشتی اقشار جامعه گفت: آموزش های مهارتی یکی از شاخص های تأثیرگذار بر اقتصاد مقاومتی است و بنابراین از سال گذشته در کلیه مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان خصوصاً در حوزه روستایی سعی براین شده دوره های آموزشی با رویکرد عرصه های اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی و اجرا گـردد.

 وی در ادامه بیان داشت: توانمندسازی منابع انسانی در مسیر تأمین معیشت زندگی در شرایط موجود تحریمی باعث بالندگی اقتصادی خواهد شد.

 درپايان سرهنگ حسن ملک حسینی، مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه بسیج سازندگی حاصل اندیشه مقام معظم رهبری در راستای محرومیت زدائی و یاری رساندن به مردم است، به اهداف این حوزه اشاره نمود و گفت: باور استعدادها، بکارگیری ظرفیتها، قطع وابستگی، رشد و بالندگی، تولیدات کم هزینه، اشتغال زائی و افزایش روحیه کار و تولید کشور از اهداف اقتصاد مقاومتی می باشد که می توان با تمسک به آن در برابر فشارهای دشمن ایستادگی نمود و آموزش های مهارتی می توانند اقشار جامعه را به جهت گستردگی فعالیت به عرصه های مقاومتی وارد نمايد.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .