عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست هماهنگی سومین المپیاد استانی دادرس در گلستان


نشست هماهنگی سومین المپیاد استانی دادرس در گلستان

نشست هماهنگی سومین المپیاد استانی دادرس در گلستان

نشست هماهنگی سومین المپیاد استانی دادرس با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در معاونت امور جوانان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ اختری با اعلام این خبر گفت : به دنبال اجرای سومین دوره المپیاد استانی دادرس نشستی به منظور تعمیم و گسترش تعاملات و هماهنگی ها در راستای برگزاری باکیفیت المپیاد استانی دادرس در گلستان انجام شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان در این نشست ضمن قدردانی از تعاملات بین دستگاهی در راستای تشکیل کانون ها دانش آموزی و تقویت تیم های دادرس در مدارس گلستان خاطر نشان کرد: برگزاری المپیاد شهرستانی(آماده) در هفته هلال احمر با مشارکت مطلوب اعضای تیم ها و تعامل شایسته مدیران و مربیان صورت پذیرفت که در ارزیابی معاونت دانش آموزی سازمان جوانان رتبه گلستان در گروه دوم؛ خوب ارزیابی شده است..

وی در ادامه افزود : المپیاد استانی دادرس ویژه تیم های برتر شهرستانی باهدف رقابتی مهیج و انتخاب برترین های استان در دستور کار معاونت امور جوانان قرار دارد که انتظار داریم با تعاملات شایسته میان دو دستگاه و حضور مقتدر تیم ها شاهد برگزاری المپیادی متفاوت تر از گذشته باشیم.

همچنین دراین نشست حسینی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان ضمن قدردانی از تلاش ها و پیگیری های معاونت امور جوانان در راستای عملیاتی ساختن فعالیت ها در مدارس؛ گفت : آنچه در آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه همیشه بدان توجه شده، ترسیم افقی روشن بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس است. که تشکیل کانون ها و تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری با هدف تربیت دانش آموزان در حوزه های مختلف از دغدغه های اصلی ماست.

حسینی در ادامه تصریح کرد : آنچه که در کانون های دانش آموزی و تیم های دادرس مدارس شاهد آن هستیم؛ تقویت فعالیتهای امدادی و بشردوستانه در میان دانش آموزان و آمادگی در روزهای سخت و حساس است. از این جهت آموزش و پرورش با آمادگی هرچه تمام تر در نهادینه شدن این مهم در مدارس آمادگی خود را همچون همیشه اعلام میکند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد: امیدواریم با طراحی دقیق و تدوین برنامه های فرهنگی در کنار رقابت امدادی المپیاد دادرس، بتوانیم اردویی یکروزه و مهیج را برای دانش آموزان رقم زنیم.

در ادامه این نشست حسینی، رئیس سازمان دانش آموزی و مقیسه رئیس اداره دانش آموزی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان به عنوان دیگر حاضرین در این نشست به ارائه نظرات خویش پرداختند.

در پایان این نشست مقرر شد که المپیاد استانی دادرس در روز های سه شنبه 7/7/94 (ویژه دختران) و چهارشنبه 8/7/94 (ویژه پسران) در محل اردوگاه کشوری مرحوم امیر محمد قاسمی دلند باحضور 12 تیم برتر مرحله شهرستانی از سراسر استان برگزار شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .