عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ديدار مدير كل حمل و نقل و پايانه ها با مدير كل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان


ديدار مدير كل حمل و نقل و پايانه ها با مدير كل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان

ديدار مدير كل حمل و نقل و پايانه ها با مدير كل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان

 مهندس مهدي ميقاني مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان با مدير كل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس گلستان در محل اداره كل حمل و نقل و پايانه ها ديدار و گفتگو كردند .

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان؛ محسن يازرلو دبير شوراي فرهنگي اداره كل حمل و نقل در اين خصوص گفت: اين نشست صميمي با هدف حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس و ترويج فرهنگ مقاومت، ايثار، جهاد و شهادت برگزار شده و در اين خصوص مطالبي را به بحث گذاشتند .

يازرلوافزود: در ادامه آقاي حسن نيا مدير كل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس گلستان استان پس از طرح موضوعاتي نظير حفظ ارزش هاي دوران هشت سال دفاع مقدس و پراكنده نمودن عطر ايثار و شهادت در جامعه به موضوع مركز فرهنگي دفاع مقدس استان گلستان و ساخت پارك موزه اي با عنوان دفاع مقدس اشاراتي نمودند كه مهندس ميقاني هرگونه تعامل و همكاري در اين خصوص را مايه افتخار بخش حمل ونقل دانستند .

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان در ادامه گفت: كاركنان و مسئولان اداره كل حمل و نقل و پايانه ها تکریم شهدا و ايثارگران و بازدید از خانواده های بزرگوار آنان را در صدر برنامه های خود قرار داده و نسبت به اين موضوع توجه ويژه دارند .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .