عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ملاك عمل نامزدهاي انتخاباتي در تبليغات رعايت شيوه نامه باشد

رئيس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسي گلستان:

ملاك عمل نامزدهاي انتخاباتي در تبليغات رعايت شيوه نامه باشد

ملاك عمل نامزدهاي انتخاباتي در تبليغات رعايت شيوه نامه باشد

رئيس دستگاه نظارت بر هفتمين دوره از انتخابات هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان گلستان به نامزدهاي اين دوره از انتخابات تاكيد كرد كه رعايت مفاد شيوه نامه ابلاغي از سوي وزارت راه و شهرسازي را، ملاك عمل خود در تبليغات قرار دهند.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" روز چهارشنبه در نشست مشترك دستگاه نظارت و هيات اجرايي انتخابات هيات مديره سازمان نظام مهندسي گلستان با نامزدهاي انتخاباتي اين دوره از انتخابات در اداره راه و شهرسازي شهرستان علي آباد كتول، تصريح كرد كه نامزدهاي انتخاباتي مطابق با رويكردهاي موجود در شيوه نامه هاي ابلاغي به فعاليت هاي انتخاباتي خود ادامه دهند.

توجه به رفتار انساني و حرفه اي، پررنگ بودن صداقت و اشرافيت بر قوانين و مقررات از موارد مهم ديگري بود كه رئيس دستگاه نظارت بر اين دوره از انتخابات نظام مهندسي به نامزدهاي انتخاباتي تاكيد داشت و گفت: پايبندي نامزدها به اين اصول، باعث برگزاري صحيح و مطابق قانون روند انتخابات مي شود.

از ديگر تاكيدات مديركل راه و شهرسازي گلستان به نامزدهاي انتخاباتي؛ اشاعه رفتار و فرهنگ سازماني، جدي گرفتن مسووليت هاي سازماني و تعهد و علاقمندي به محيط و سازمان محل كار خود بود.

رستمي با قدرداني از عملكرد هيات اجرايي از زمان آغاز فعاليت هاي انتخاباتي در استان تاكنون، افزود: اهميت حوزه كاري هيات اجرايي و سازمان نظام مهندسي ساختمان و همچنين تاثيري كه نظام مهندسي در هدايت فني و مديريت اقتصادي ساخت و ساز و اشتغالزايي استان دارد، بر هيچ فرد و سازماني پوشيده نيست.

وي ادامه داد: جامعه هدف اين سازمان بسيار وسيع است و مسوولان اين سازمان نه تنها به اعضاء بلكه بايد به تمام مردم استان خدمت رساني كنند و اين مساله، وظيفه هيات مديره را بسيار سخت و با اهميت مي كند.

نايب رئيس دستگاه نظارت بر انتخابات سازمان نظام مهندسي ساختمان گلستان نيز به بيان گزارشي از روند فعاليت هاي انتخاباتي از آغاز (تيرماه گذشته) تاكنون پرداخت و گفت: در طول فرآيند فعاليت هاي انتخاباتي، ملاك كار فقط قانون و قانونمداري بوده است.

مهندس "محمود تيموري" ، تعداد اعضاي فعلي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان را، هشت هزار نفر ذكر كرد و گفت: هفتمين دوره از انتخابات هيات مديره سازمان نظام مهندسي استان 16 مهرماه جاري، برگزار و طي آن، 11 نفر به عنوان هيات مديره انتخاب خواهند شد.

در ادامه جلسه، رئيس هيات اجرايي اين دوره از انتخابات سازمان نظام مهندسي استان نيز، گزارشي از آغاز فعاليت هاي انتخاباتي هيات تاكنون ارائه كرد.

هفتمين دوره از انتخابات هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان گلستان در حوزه گرگان و گنبدكاووس و به صورت الكترونيكي برگزار خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .