عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بسته بیمه ای صنایع کوچک در واحدهای تولیدی استان اجرایی می شود

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان:

بسته بیمه ای صنایع کوچک در واحدهای تولیدی استان اجرایی می شود

 

 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان گفت: پیرو انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شرکت سهامی بیمه ایران، اولین بسته بیمه ای صنایع کوچک در تمامی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط کشور اجرایی خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان، رحمن محمدزاده اظهار داشت: این طرح که در فاز اول در شهرکها و نواحی صنعتی کشور اجرایی می شود شامل بسیاری از پوشش های بیمه ای با تخفیفات ویژه برای صنايع كوچك است.

 وی افزود: باتوجه به اینکه صنایع کوچک و متوسط عمدتاً توان صرف هزینه های بیشتر برای برخورداری از پوشش های بیمه ای کامل و جامع کسب و کار خود را ندارند این طرح به منظور بهره مندی این بنگاهها از مزایای بیمه، تسهیل و رونق فعالیتهای اقتصادی ، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک بنگاههای کوچک طراحی شده است.

 وی اضافه کرد: مهمترین هدف این طرح ایجاد امنیت و آرامش روانی و اقتصادی برای صاحبان صنایع کوچک است که تاکنون چندين جلسه برای اجرایی نمودن این توافق در استان گلستان بين اين شركت و شرکت سهامی بیمه ایران برگزار شد.

 وی یادآور شد: متقاضیان این طرح می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان حوزه معاونت صنایع کوچک مراجعه فرمایند. ضمناً صنايع كوچك در ايران به صنايعي اطلاق مي گردد كه زير 50 نفر اشتغال داشته باشند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .