عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وداع خانواده بزرگ جهادکشاورزی با پیکر دانشمند فقید دکتر رحمت الله بهمرام


وداع خانواده بزرگ جهادکشاورزی با پیکر دانشمند فقید دکتر رحمت الله بهمرام

وداع خانواده بزرگ جهادکشاورزی با پیکر دانشمند فقید دکتر رحمت الله بهمرام

 صبح امروز همزمان با تشیع پیکر جان باختگان فاجعه منا در استان گلستان، پیکر دانشمند برجسته زنده یاد دکتر حاج رحمت الله بهمرام، در محل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.

در این مراسم مهندس ولی مدیرکل پشتیبانی امور دام وزارت جهادکشاورزی به نمایندگی از مقام وزارت، دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان و جمعی از مدیران و مسولان کشوری، استانی، اساتید و محققین دانشگاه و خانواده بزرگ سازمان جهادکشاورزی حضور داشتند و پیکر این محقق برجسته را تا کاروان اصلی تشییع جان باختگان حادثه منا همراهی کردند.

در این مراسم پیام تسلیت وزیر محترم جهادکشاورزی مهندس حجتی که در تکریم مقام این زنده یاد صادر شده بود قرائت شد. همچنین پیام تسلیت دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی و پیام تسلیت معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، ترویج و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خوانده شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی دکتر رحمت الله بهمرام، عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان یکی از این نخبگان بود که با کاوران 38017 به مراسم حج امسال مشرف شد .

دکتر بهمرام چند سالی رییس بخش تحقیقات زراعی و باغی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی گلستان بود که قبل از رفتن به سفر حج با این بخش خداحافظی کرد .

وی دارای دکترای اصلاح نباتات از دانشگاه مالزی و جزو بهترین محققان کلزا در سطح کشور در کار تولید هیبرید کلزا و شناخت هیبرید های مختلف بود و به اذعان کارشناسان این بخش جزو 4 نفر برتر کشور محسوب می شد.

رحمت الله بهمرام متولد 7 دیماه سال 1350 روستای کاکا شهرستان گنبدکاووس است که ارقامی چون هایلا 401 ، هایلا 420 و آر جی اس که فعلا در استان گلستان توسط کشاورزان بهره برداری می شود حاصل زحمات ایشان بود .

 وداع خانواده بزرگ جهادکشاورزی با پیکر دانشمند فقید دکتر رحمت الله بهمرام

 

وداع خانواده بزرگ جهادکشاورزی با پیکر دانشمند فقید دکتر رحمت الله بهمرام

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .