عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شمارش معكوس براي انتخابات هيات مديره نظام مهندسي گلستان آغاز شد


شمارش معكوس براي انتخابات هيات مديره نظام مهندسي گلستان آغاز شد

با نزديك شدن به هفتمين دوره از انتخابات هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گلستان، شمارش معكوس براي رقابت 59 نامزد اين دوره از انتخابات آغاز شده است.

به گزارش روز سه شنبه اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان و به گفته مهندس "علي بخش رستمي" رئيس دستگاه نظارت بر اين دوره از انتخابات نظام مهندسي گلستان، هفتمين دوره از انتخابات نظام منهدسي ساختمان استان از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 16 مهرماه جاري در دو حوزه گرگان و گنبدكاووس برگزار مي شود.

وي در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي گلستان، افزود: در اين دوره از انتخابات 31 نفر در رشته عمران، 4 نفر در رشته نقشه برداري، 9 نفر در رشته معماري، 4 نفر در رشته مكانيك، 8 نفر در رشته برق و 3 نفر در رشته شهرسازي و در مجموع 59 نفر پس از تائيد صلاحيت به عنوان نامزد انتخاباتي برگزيده شده اند.

رئيس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسي گلستان گفت: در ميان نامزدهاي اين دوره از انتخابات، دو نفر در رشته هاي شهرسازي و عمران از بانوان هستند.

رستمي ادامه داد: با برگزاري اين انتخابات، 11 نفر به عنوان اعضاي اصلي و يك نفر در هر رشته به عنوان عضو علي البدل هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان به مدت سه سال انتخاب مي شوند.

وي افزود: اين دوره از انتخابات به صورت الكترونيكي برگزار مي شود و دستگاه نظارت و هيات اجرايي بر فرآيند آن نظارت خواهند داشت.

مديركل راه و شهرسازي گلستان، گفت: حوزه انتخاباتي گرگان در اداره كل فني و حرفه اي استان واقع در بلوار حسام شهر گرگان و حوزه انتخاباتي گنبدكاووس در دانشگاه آزاد اسلامي اين شهر تا ساعت 17 عصر روز پنجشنبه، براي اخذ راي فراهم شده است.

رستمي، تعداد اعضاي كنوني سازمان نظام مهندسي استان را، هفت هزار و 897 نفر بيان كرد و متذكر شد: رعايت قانون و اخلاق و شئون حرفه اي نكته اي است كه اعضا در هنگام انداختن راي خود ملزم به رعايت آن هستند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .