عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار سرپرست اداره کل کتابخانه های استان گلستان با قاضی نقی زاده موسوی


دیدار سرپرست اداره کل کتابخانه های استان گلستان با قاضی نقی زاده موسوی

 سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان به همراه شجاعی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان گنبد، نقی نسب و مستانی مسئولین اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گنبد و مینودشت با قاضی نقی زاه موسوی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گلستان، رضا قوانلو در این دیدار از زحمات ایشان درعرصه گسترش فرهنگ کتابخوانی تقدیرکرد.

  نقی نسب در این باره گفت: آقای نقی زاده موسوی از فعالان فرهنگی شهرستان گنبد هستند که طرحی در باب پایتخت کتاب ارایه کردند که منجر به کسب رتبه سوم برای گنبد شد.

 این دیدار صمیمانه بنابر درخواست سرپرست اداره کل کتابخانه ها مبنی بر تقدیر از فعالیتهای ایشان درعرصه کتاب و کتابخوانی صورت گرفت.

در طرح ارایه شده از سوی قاضی نقی زاده موسوی به جای مجازاتهای نقدی جایگین حبس،کتاب خریداری وبه کتابخانه های اداره زندان واماکن نظامی وانتظامی اهدامی گردد.این کتابها ممهور به مهری که ویژه این طرح طراحی گردیده شده و به اماکن اهدامی گردد.

 قاضی نقی زاده موسوی دراین دیدارگفت: فطرت انسان پاک است وبسیاری از گناه ها واشتباهات انسان ناشی جهل وعدم آگاهی وشناخت اوست.مطالعه کتاب باعث رشد فکری وذهنی انسانهاستکه نتیجه این رشد عدم تمایل به کارهای خطا ودوری از جرم وخطاست.

 در ادامه این دیدار سرپرست اداره کتابخانه های عمومی استان از ایشان دعوت کرد تا درهفته کتاب جهت تقدیراز ایشان شرکت کنند.

 در پایان به رسم یادبود کتابی از طرف رضا قوانلو به آقای نقی زاده موسوی اهداگردید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .