عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رانندگان قبل از سفر حتما از طریق سامانه جامع 141 از وضعيت راه ها مطلع شوند


رانندگان قبل از سفر حتما از طریق سامانه جامع 141 از وضعيت راه ها مطلع شوند

مركز مديريت راه هاي اداره كل راه و شهرسازي گلستان با توجه به شرايط جوي حاكم بر استان در روزهاي آينده به رانندگان و كاربران جاده ها تاكيد كرد كه حتما قبل از عزيمت به سفر، از طريق تماس با تلفن گويا و سامانه جامع 141 از آخرين وضعيت راه هاي استان و كشور مطلع شوند تا دچار مشكلات احتمالي ناشي از شرايط ناپايدار جوي در طول راه ها نشوند.

به گزارش روز پنجشنبه اين مركز، كاربران و رانندگان پس از برقراري ارتباط با سامانه از طريق تلفن بوسيله تماس با كد141 و شماره 88925252 با پيش شماره 021 (از سراسر کشور) از خدماتي همچون آخرين وضعيت ترافيکی و جوی، اطلاع از محدوديت های تردد وسايل نقليه در محورها، دريافت مسير و مسافت بهينه بين شهری از طريق شماره گيری کد مخابراتی قديم شهرهای مبدا و مقصد به صورت گويا و مکتوب از طريق نمابر بهره مند خواهند شد.

مركز مديريت راه هاي راه و شهرسازي گلستان همچنين اعلام كرد كه سامانه جامع اطلاع رساني 141 داراي بخش پيامكي نيز مي باشد كه با دريافت مسير و مسافت بهينه از طريق ارسال يک پيام حاوی نام شهر مبدا و مقصد به شماره پيامک 1000141 به طور مثال: تهران. مشهد و دريافت مسير و مسافت بهينه از طريق ارسال يک پيام حاوی کد مخابراتی قديم شهرهای مبدا و مقصد به شماره پيامک 1000141 به طور مثال: 021*0171 و همچنين، دريافت آخرين وضعيت جوی ترافيکی با ارسال عدد 141به شماره پيامک 100014

به رانندگان در جهت سفري ايمن و راحت كمك مي كند.

وب سايت 141. ir و رايانامه (ايميل) info@nrmc.ir و نرم افزار کاربردی تلفن همراه 141 نيز طي شبانه روز در خدمت كاربران جاده ها براي آگاهي آنان از وضعيت و ترافيك موجود در راه ها مي باشد.

صندوق پيامك 2000141 سامانه 141 نيز به عنوان پل ارتباطي رانندگان و كاربران جاده ها با اداره كل راه و شهرسازي گلستان، هر نوع سوال، پيشنهاد و انتقاد سازنده كابران جاده ها را در جهت تقويت شبكه راه هاي كشور و استان دريافت مي كند.

مركز مديريت راه هاي گلستان با اشاره به پيش بيني هاي هواشناسي و بارش باران و احتمال بارش برف و لغزندگي جاده ها بويژه در مسيرهاي كوهستاني استان از رانندگان خواست كه با صبر و بدون شتابزدگي و با رعايت دقيق قوانين و مقررات و آگاهي از وضعيت راه ها و همچنين، تجهيز خودروهاي خود به تجهيزات زمستاني و وسايل گرمايشي به انجام سفر اقدام كنند.

براساس گزارش اين مركز، هم اكنون تمام جاده هاي استان باز است و ترافيك در آنها به صورت عادي جريان دارد.

مركز مديريت راه هاي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان نيز در طول شبانه روز با شماره تماس 5-01732223131 در خدمت رانندگان و كاربران جاده ها مي باشد.

گلستان از استان هاي شمالي است كه بالغ بر پنج هزار كيلومتر از راه هاي كشور را تحت پوشش استحفاظي خود دارد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .