عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بستن زنجير چرخ در محورهاي كوهستاني گلستان الزامي است

مديرکل راه و شهرسازی:

بستن زنجير چرخ در محورهاي كوهستاني گلستان الزامي است

بستن زنجير چرخ در محورهاي كوهستاني گلستان الزامي است

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: با توجه به کاهش دما از صبح امروز، بارش برف در محورهای کوهستانی استان آغاز شده و بستن زنجير چرخ براي رانندگاني كه قصد عبور از اين محورها را دارند، الزامي است.

به گزارش روز شنبه اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس"علي بخش رستمي" در گفت و گويي خبري اظهار داشت: هم‌اينك شاهد بارش برف در محورهای كوهستاني توسکستان گرگان، درازنوی کردکوی، خوش ییلاق آزادشهر و گلیداغ هستيم و نیاز است رانندگانی که قصد عبور از اين محورها را دارند زنجیرچرخ به همراه داشته و نحوه بستن آن را فرا گرفته باشند.

به گفته وي، با شروع مجدد بارش ها از شب گذشته، هم اكنون تمام محورهاي استان باز است و تردد در آنها بعلت لغزندگي جاده ها با احتياط همراه است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با تاکید دوباره به رانندگان از آن‌ها خواست که به علائم راهنمایی و رانندگی موجود در سطح راه‌ها دقت کنند و با ماموران راهداری و پلیس راه نهایت همکاری را داشته باشند.

وی، همچنين به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی در راه های استان در هنگام شرایط نامساعد جوی به رانندگان توصیه کرد که از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی اظهار کرد: رانندگان قبل از حرکت حتما با مرکز مدیریت راه‌های استان به شماره 5-01732223131 و تلفن گویای 141 و سامانه پیامکی 1000141 از وضعیت راه‌های استان در طول شبانه‌روز مطلع شوند و بعد اقدام به حرکت کنند.

رستمي متذكر شد: راهداران و نیروهای راهداری نيز در مسیر راه ها حضور دارند و آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

استان گلستان بیش از 5 هزار کیلومتر برابر با 2.3 درصد از راه‌های کشور را تحت پوشش استحفاظی خود دارد.

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .