عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعتماد به روابط عمومی ها اجتناب ناپذیر است

مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران:

اعتماد به روابط عمومی ها اجتناب ناپذیر است

 

 مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: باتوجه به پتانسیل های خوبی که در روابط عمومی شهرکهای صنعتی وجود دارد، اعتماد به این حوزه اجتناب ناپذیر است.

 به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان، احد میرزایی در نشست یکروزه سرگروههای استان روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنتعتی ایران در گرگان اظهار داشت: تجربه نشان داده است هر زمان به روابط عمومی توجه شده است موفقیت ها و دستاوردهای زیادی در سازمان ها به دست آمد.

 به گفته وی امروز قابلیت ها و توانمندی های خوبی در روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی به منظور ارایه عملکرد این سازمان وجود دارد.

 میرزایی با اشاره به فعالیت سرگروههای استانی در حوزه روابط عمومی سازمان تاکید کرد: در این سازمان نماینده ای را به انتخاب روابط عمومی شهرکهای صنعتی کشور انتخاب شد که به عنوان بازوی اجرایی در کنار سازمان قرار داشته و فعالیت های انجام شده، نتایح خوبی در کشور را به همراه داشت.

 وی از تدوین شاخص های روابط عمومی به عنوان اقدامی مناسب برای ارتقای جایگاه آن یاد کرد و گفت: با تدوین شاخص های روابط عمومی و ابلاغ آن می توان انتظار داشت روابط عمومی شرکت های استانی در آینده ای نزدیک با برنامه ریزی و انگیزه دوچندان وظایف خود را به انجام برسانند.

 مشاور مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در حوزه روابط عمومی و بین الملل سازمان با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی دقیق و شفاف به ذی نفعان یادآور شد: کشور بعد از برجام وارد فضای جدیدی شده که رونق اقتصادی در همه زمینه ها را تداعی می کند و این مدیریت مناسب بخصوص در حوزه روابط عمومی را می طلبد.

 وی ادامه داد: از سویی اگر مرم بدانند که کشور دچار مشکلات زیادی است شاید بحث مطالبه گریشان کمتر شود و از سوی دیگر چنانچه مردم بدانند بعد از برجام، موانع رفع می شو بی تریدد مطالبه گری مردم افزایش خواهد داشت که این دو مووضوع نیازمند مدیریت دقیق و جامع است و روابط عمومی ها باید مواجهه خوبی در این رویداد داشته باشند.

 میرزایی خاطرنشان کرد: چنانچه تحریم ها برداشته شود، وظیفه روابط عمومی ها سنگین تر است که این امر ضرورت توجه به روابط عمومی را می رساند و بر این اساس لازم است روابط عمومی ها آمادگی مناسب را در انعکاس فعالیت ها و پاسخگویی به مطالبتت مردمی داشته باشند.

 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان نیز گفت: جامعه نیاز به اطلاع رسانی شفاف دارد و نمیتوان این حق را نادیده گرفت.

 رحمن محمدزاده اظهار داشت: روابط عمومی ها در این بین نقش کلیدی درارایه دستاوردهای سازمان و پاسخگویی به ذی نفعان ایفا می کنند.

 وی افزود: بر این باوریم که روابط عمومی می تواند ارتباط بین سازمان و مخاطب را برقرار و با نگاهی دقیق نیازهای ذی نفعان را شناسایی و در جهت این نیازها گام بردارد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .