عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین آیین گرامیداشت دانش آموختگی دانشجویان مرکز آموزش علمی- کاربردي


اولین آیین گرامیداشت دانش آموختگی دانشجویان مرکز آموزش علمی- کاربردي

اولین آیین گرامیداشت دانش آموختگی دانشجویان مرکز آموزش علمی- کاربردي

 آیین فارغ التحصیلی 130 دانش آموخته رشته هاي مختلف تحصیلی مرکز آموزش علمی-کاربردي فنی و حرفه اي گرگان، در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزش فنی وحرفه ای برادران گرگان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان، این مراسم با حضور برزعلی رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردي واحد استانی ، تیرانداز مدیرکل آموزش فنی و حرفه اي، حسام رئیس پارك علم و فناوري، خواجه رئیس بنیاد نخبگان، گرزین رئیس مرکز آموزش علمی-کاربردي فنی و حرفه اي گرگان، جمعی از روساي مراکز علمی کاربردي استان، روساي مراکز آموزش فنی و حرفه اي، اساتید، دانشجویان و مسئولین شهرستان برگزار گردید.

گرزین رئیس مرکز آموزش علمی-کاربردي فنی و حرفه اي گرگان ضمن تبریک به دانشجویان و خانواده هاي آنان، به بیان زمینه هاي ایجاد موفقیت و نمود آن در جامعه پرداخت و گفت: مهارت یکی از اصلی ترین زمینه هاي موفقیت در جامعه براي ایجاد شغل بوده و بدون وجود آن نمی توان بستر لازم را براي رسیدن به خودکفایی فراهم کرد.

وی در ادامه به منویات مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: استفاده از تولیدات داخلی که در اینجا نیروي انسانی ماهر و با دانش فنی هستند به عنوان بازوهاي اصلی ارزش گذاري کرد که در حال حاضر با ارائه آموزش هاي علمی-کاربردي بالاخص در این مرکز به این مهم دست یافته ایم و در مرحله بعد باید به دانشجویان راه را هم نشان بدهیم که خداي ناکرده دچار سردرگمی نشوند و همه دستگاهها باید انچه در اختیار دارند در اختیار قراردهند و مرکز آموزش فنی و حرفه اي و مرکز آموزش علمی-کاربردي فنی و حرفه اي هرآنچه در اختیار دارند را در اختیار قرارداده اند و دستگاههاي دیگر هم باید از این به بعد این برنامه را دنبال کنند.

گرزین افزود: کسب دانش و مهارتی که امروز براي هموطنان،  بالاخص نسل جوانمان ایجاد شده مرهون امنیت فعلی کشورمان است که برایش هزینه هاي زیادي پرداخت شده و این آسایش را مدیون خون شهداء و ایثار جانبازان، آزادگان و رزمندگانی هستیم که با از خود گذشتگی، در مقابل دنیاي استکبار ایستادگی کردند و رهرو واقعی سرور و سالار شهیدان آقا امام حسین(ع) بودند و ما بر این باوریم که جوانان امروز نیز ادامه دهنده راه آن شهیدان راه خدا هستد و در جبهه هاي فرهنگی و اقتصادي و هرجا که زعیم عالیقدرمان صلاح بدانند با بامال و با جانشان با تمام وجود خدمت نمایند .

وي در ادامه به بیان گزارشی از عملکرد مرکز آموزش علمی-کاربردي فنی و حرفه اي گرگان پرداخت و ادامه داد: از سال 90 تا کنون 130 دانشجو از این مرکز فارغ التحصیل شده اند که اساتید، خانواده هاي آنان، نقش مهمی را در این موفقیت ایفاء نموده اند.

رئیس مرکز آموزش علمی-کاربردي فنی و حرفه اي گرگان، خطاب به دانشجویان حاضر گفت: با توجه به گسترش شبکه هاي اجتماعی، باید ضمن استفاده و بهره برداري درست از این ابزارها، در خصوص معایب و آسیب آنها نیز مطالعه لازم صورت گیرد و اضافه کرد: رعایت اخلاق حرفه ای از جمله دیگر موضوعاتی است که فارغ التحصیلان باید توجه لازم را به آن داشته باشند تا بتوانند در آینده به موفقیت هاي بیشتري دست پیدا کنند.

در ادامه برزعلی رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردي واحد استان به دیدار رؤساي دانشگاه ها، مراکز و مؤسسات آموزش عالی، پارك هاي علم و فناوري و مراکز با مقام معظم رهبری داشتند اشاره کرد که ایشان فرمودند: دانشگاه مهمترین مرکز تربیت مدیران آینده ي کشور است؛ به گونه اي که عملکرد مناسب و یا غیرمناسب دانشگاه ها در این زمینه، آینده ي کشور را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردي واحد استان فارغ التحصیل شدن از یک مقطع را فارغ شدن از تحصیل ندانست و گفت: به نظر بنده شما دانش آموخته اید و یک دانشجو هیچ زمان فارغ التحصیل نمیشود بلکه از مقطعی به مقطع دیگر ارتقاء می یابد و سطح علم و دانش خود را افزایش می دهد.

 در ادامه این مراسم، ضمن قرائت سوگند نامه دانش آموختگی توسط فارغ التحصیلان، از برگزیدگان رشته هاي مختلفی همچون برق صنعتی، مکانیک خودرو، تعمیرات مکانیکی، مخترعین و کارآفرینان برتر مرکز آموزش علمی-کاربردي فنی و حرفه اي گرگان تجلیل به عمل آمد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .