عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشنواره هنری و ادبی شاهد و ایثارگر گلستان برگزار می‎شود


جشنواره هنری و ادبی شاهد و ایثارگر گلستان برگزار می‎شود

 سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری نخستین جشنواره تئاتر، سرود، هنرهای تجسمی و هنرهای ادبی شاهد و ایثارگر در این استان خبر داد.

به گزارش ایثارواحد گلستان ، علی‎اصغر فاضلی بعداز ظهر روز چهارشنبه 27 آبان 94 در جمع مدیران ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد: خانواده‎های شاهد و ایثارگر علاقمند به شرکت در جشنواره در مرحله شهرستانی تا 30 آذرماه جاری فرصت دارند تا آثار خود را آماده‎سازی، ضبط و ارسال به دبیرخانه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان کنند.
وی تصریح کرد: مرحله استانی جشنواره هنری و ادبی شاهد و ایثارگر تا پایان دی‌ماه جاری است و آثار نفرات برتر پس از بازبینی و اعلام نتایج در 22 اسفند به تهران معرفی می‎شوند.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اشاره به اینکه بخش سرود برای مقطع دانش‎آموزی و فقط برای برادران برگزار می‎شود، اضافه کرد: تک‎خوانی، آهنگ‎سازی، مربی‎گری و هم‌خوانی از بخش‎های مختلف جشنواره سرود است.
فاضلی با اشاره به اینکه شرکت در جشنواره مذکور برای خانواده‎های شهدا، جانبازان و آزادگان پیش‎بینی شده است، ابراز داشت: در فعالیت‎های انفرادی که شامل هنرهای ادبی و تجسمی است خانواده‎های جانبازان 25 درصد به بالا امکان شرکت در جشنواره را دارند.
وی بیان داشت: 70 درصد اعضای شرکت‎کننده گروه‎های تئاتر و سرود باید از خانواده‎های شهدا و ایثارگران باشند. 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .