عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اختصاص 45 میلیارد ریال برای حمایت از واحدهای صنایع کوچک استان گلستان

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان خبر داد:

اختصاص 45 میلیارد ریال برای حمایت از واحدهای صنایع کوچک استان گلستان

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: از ابتدای سال مالی 94 تاکنون 45 میلیارد و 540 میلیون ریال اعتبار برای حمایت از واحدهای صنایع کوچک این استان و در قالب دو طرح اختصاص یافته است.

 به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان، حجت اله خلیل زاده صورتی اظهارداشت: از این اعتبارات 35 میلیارد و 250 میلیون ریال در قالب اجرای طرح تجدید ساختار و نوسازی صنایع کوچک برای حمایت از 15 طرح مستقر در شهرک های صنعتی استان اختصاص یافت.

 وی افزود: باقی اعتبار تخصیصی در قالب طرح فنی و اعتباری در حمایت از 5 طرح مستقر در شهرک های صنعتی استان بوده است.

 مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی گلستان اضافه کرد: این طرح ها به بانک های عامل در استان معرفی شده اند و با همکاری مدیران بانک ها اعتبارات تخصیصی برای رونق تولید در این واحدها جذب خواهد شد.

 خلیل زاده صورتی با بیان اینکه در حوزه رونق صنعت گلستان مشکلات فراوانی وجود دارد، گفت: ظرفیت های مناسبی نیز در این حوزه است که می توان با کار کارشناسی درست، فضای روبه رشد صنعت را در استان مدیریت کرد.

به گفته وی در استان گلستان در 14 شهرستان 23 شهرک صنعتی ایجاد شده که در 22 شهرک آن به جز در گمیشان، زمین آماده واگذاری به سرمایه گذار است.

 وی با بیان اینکه تاکنون در شهرک های صنعتی استان 613 واحد پروانه بهره برداری دریافت کرده اند، افزود: در مجموع در شهرک های صنعتی استان 912 قرار داد برای ایجاد واحدهای صنعتی و بهره برداری از آنها بسته شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .