عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امضای تفاهم نامه بین آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان گلستان

مدیرکل آموزش وپرورش استان :

امضای تفاهم نامه بین آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان گلستان

 

 

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت : مدیران مدارس باید از ظرفیت ایجاد شده در راستای تقویت حواس پنجگانه ی دانش آموزان استفاده نموده و از ارتباط بین کانون و مدرسه به عنوان یکی از بسترهای مناسب پرورشی و آموزشی بهره مند شوند.

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان محمدرضا وطنی با اشاره به ظرفیت های موجود دو دستگاه از آموزش و پرورش به عنوان زمینه مناسب برای شناخت و هدایت استعدادهای دانش آموزان به سوی رشد و تعالی در ابعاد مختلف یاد نمود.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در ادامه اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان می تواند با تعامل بوجود آموده بین مدرسه و خانواده گامی موثر در پرورش استعدادهای دانش آموزان بردارد.

 عبدالرحیم سیفی مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان از تعامل بوجود آمده به عنوان فرصتی برای خدمت به نسل آینده ساز ایران عزیز یاد نموده و اذعان داشت: کانون دارای 42 فعالیت متنوع و مختلف است که می تواند اثر مثبت و سازنده ای در نگاه ، رفتار و تفکر دانش آموزان ایجاد کند.

 وی تصریح کرد: هدف هر دو دستگاه رشد و شکوفایی استعداد های کودکان و نوجوانان بوده و توسعه همکاری های مشترک می تواند زمینه رشد آموزشی و پرورشی دانش آموزان را تقویت نماید.

در ادامه این جلسه رزاقی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گلستان از آمادگی کامل حوزه معاونت ابتدایی برای استفاده از ظرفیت کانون پرورش فکری در سطح استان اعلام نمود.

رزاقی در بخشی از سخنان خود تاکید کرد: برای حرکت در این مسیر باید اطلاع رسانی کامل از فعالیت های کانون پرورش فکری و اثرات سازنده ی این مکان تربیتی به خانواده ها ، معلمان و مدیران و دانش آموزان صورت پذیرد تا منجر به تغییر نگرش و شناخت بیشتر آن شود.

 وی افزود: انتظار می رود، با ارتباط و حضور معلمان در کانون و مربیان کانون پرورش فکری در مدارس زمینه رشد و استعداد های دانش آموزان فراهم و هدایت گردد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .