عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری همایش تبیین راهکارهای توسعه شبکه توزیع محتوا بر بستر شبکه ملی اطلاعات

مومنی خبر داد:

برگزاری همایش تبیین راهکارهای توسعه شبکه توزیع محتوا بر بستر شبکه ملی اطلاعات

برگزاری همایش تبیین راهکارهای توسعه شبکه توزیع محتوا بر بستر شبکه ملی اطلاعات

 همایش تبیین راهکارهای توسعه شبکه توزیع محتوا (CDN) بر بستر شبکه ملی اطلاعات توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات ایران و در ششم و هفتم دی ماه 1394 در محل پژوهشگاه برگزار خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این همایش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دکتر واعظی، دکتر خوانساری رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات و همچنین پروفسور راجکومار بویا از دانشگاه ملبورن به عنوان سخنرانان کلیدی حضور خواهند داشت و سخنرانیهای خود را در خصوص مسائل مختلف حوزه شبکه‌های توزیع محتوا ارائه خواهند کرد.

 مومنی در ادامه افزود:همایش مذکور با هدف بیان چالشها و راهکارهای پیاده سازی، راهکارهای مشارکتی دولت با ذینفعان شبکه توزیع محتوا، تبیین خدمات و کسب و کارهای مرتبط با شبکه‌های توزیع محتوا، ارزیابی هزینه و فایده ایجاد شبکه‌های توزیع محتوا در ایران و بررسی راه حل‌های موجود در شبکه‌های توزیع محتوا برنامه ریزی شده است.

 این گزارش می‌افزاید از برنامه‌های این همایش می‌توان به رونمایی از CDN مراکز داده استانی اشاره کرد. همچنین کمیته برگزاری همایش درصدد است با برگزاری برنامه‌هایی شامل 4 پنل تخصصی مرتبط با شبکه‌های توزیع محتوا و 8 کارگاه آموزشی کوتاه مدت، شرکت کنندگان علاقمند در این همایش را با آخرین فناوریها و دستاوردهای فنی در زمینه شبکه‌های توزیع محتوا آشنا سازد.

 گفتنی است علاقه مندان به ثبت نام و کسب اطلاعات درباره همایش می‌توانند به آدرس اینترنتی www.nin-hamayesh.ir مراجعه نمایند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .