عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انعقاد تفاهم نامه مشترک مابین میراث فرهنگی گلستان و فنی وحرفه ای استان


انعقاد تفاهم نامه مشترک مابین میراث فرهنگی گلستان و فنی وحرفه ای استان

انعقاد تفاهم نامه مشترک مابین میراث فرهنگی گلستان و فنی وحرفه ای استان

 تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و اداره کل فنی وحرفه ای استان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی وامور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، دراین تفاهم نامه که به امضای «ابراهیم کریمی»، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و «ابوالفضل تیرانداز»، مدیر کل فنی وحرفه ای استان رسیده، بر بهره مندی از ظرفیت های دو طرف تفاهم نامه در راستای ماموریت های سازمانی تاکید شده است.

 ابراهیم کریمی در راستای انعقاد این تفاهم نامه گفت: با توجه به رویکرد دولت تدبیرو امید و به منظوردستیابی هرچه سریعتر به اشتغال وتوسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بهبود زیرساخت های گردشگری شهرستان ها ،تفاهم نامه هایی دراین راستا به امضاء رسیده است.

 وی درادامه با اشاره به اهمیت همکاری و همیاری مشترک بین ارگانهای مرتبط و میراث فرهنگی استان گفت: همکاری های مشترک ضمن توسعه بخش های مختلف صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری، زمینه های توسعه ورونق اقتصاد منطقه را فراهم خواهد کرد.

 کریمی خاطرنشان کرد: انعقاد این تفاهم نامه به منظور استفاده از ظرفیت های فی مابین در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و آموزش فنی و حرفه ای خصوصاً اشتغال و مهارت آموزی با رویکرد اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

 وی در ادامه به مفاد این تفاهم نامه اشاره داشت و افزود: توسعه رشته های فنی وحرفه ای، آموزشهای عمومی وتخصصی، استفاده از ظرفیت های علمی و آموزشی کارشناسان، استفاده از برنامه ها و اعتبارات طرفین به منظور حمایت از آموزشهای مهارتی و ارتقای سطح دانش هنرمندان و تدوین استانداردهای آموزش مشترک و معرفی فرصت های سرمایه گذاری و اشتغالزایی از جمله مفاد این تفاهم نامه می باشد.

 کریمی همچنین استفاده از استانداردها وکارگاه ها، مربیان و هنرمندان و برنامه ریزی مشترک جهت بهره مندی از این ظرفیت ها و تدوین استانداردهای لازم و مهارت آموزی واشتغال را از دیگر موارد این تفاهم نامه عنوان کرد.

 وی درپایان اظهار امیدواری کرد: با بهره مندی مطلوب از ظرفیت های طرفین تفاهم نامه، زمینه های توسعه و رونق حوزه های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فراهم آمده و رونق و توسعه منطقه بیش از پیش حاصل گردد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .