عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دویست وهفتادوهفتمین نشست کتاب خوان در بندرترکمن برگزار شد


دویست وهفتادوهفتمین نشست کتاب خوان در بندرترکمن برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گلستان، دویست وهفتادوهفتمین نشست کتاب خوان درسالن اجتماعات ارشاد بندرترکمن با حضور کتابداران، نویسندگان ، مسئولان و اهالی فرهنگ برگزار شد.

دکتر نظری مهر نماینده مردم کردکوی و بندرگز نیز دراین نشست حضور داشت که این نشست ها را ارزنده دانست .سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان نیز گفت این نشست ها را در سراسراستان برگزار می کنیم تاعدالت فرهنگی رعایت شود.

رضا قوانلو درادامه از نقش این نشست ها در ایجاد گفتمان کتاب خوانی و نهضت فرهنگی اشاره کرد که چگونه با ایجاد بسترجهت ارایه کتاب درنشست های کتاب خوان می تواند به رشد فرهنگی شهرستان و استان کمک کند. در این نشست ده نفر به معرفی آثارخود پرداختند.

از برنامه های جانبی این نشست می توان به برپایی نمایشگاه صنایع دستی وآثارهنری نقاشی اشاره کرد. در پایان به رسم تقدیر لوح تقدیر به شرکت کنندگان اهدا گردید.

 نشست کتاب خوان از جمله طرح های ملی است که درسال نود و چهار توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سطح کشور به اجرا درآمد. این نشست ها با هدف معرفی کتابها توسط کتابداران وخوانندگان کتاب انجام می شود. استان گلستان سومین استان از مجریان برگزارکننده این طرح فرهنگی بود و تا کنون نه نشست درگلستان برگزارگردیده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .