عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه توجیهی طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی استان برگزار شد


سومین جلسه توجیهی طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی استان برگزار شد

سومین جلسه توجیهی طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی استان برگزار شد

سومین جلسه توجیهی طرح کاررزی ویژه متقاضیان و کارجویان شهرستان های علی آبادکتول، رامیان و آزادشهر برگزار شد.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان درجمع متقاضیان کار و کارجویان شهرستان های علی آباد، رامیان و آزادشهر گفت :اشتغال، یک محصول سیستم اقتصادی است و ورود به بازار کار علاوه بر داشتن مهارت، علاقه مندی، پشتکار و جدیت نیاز به کسب تجربه دارد که بدون هریک از این عوامل اشتغال پایدار نخواهیم داشت.

محمد رهبری در ادامه افزود: دنیای امروز که مبتنی بر دانش و جهت گیری فعالیت های اقتصادی براساس اقتصاد دانش بنیان است و توانمندی افراد در گِرو مسلح نمودن فعالیت ها با قالب دانش و تلاش بی وقفه در خلق نوآوری و فهم رقابت در فضای رقابتی است.

وی با نقدی بر عَرضه نیروی کار کنونی کشور، کسب مهارت و افزایش توانمندی متقاضیان کار را ازطریق کسب تجربه در بنگاههای اقتصادی را توصیه و اهتمام جدی در ارائه راهکار برای خروج از وضعیت موجود بنگاههای اقتصادی بدلیل مشکلات مدیریتی و بازار فروش را برای کارورزان مورد تأکید قرار داد.

رهبری در پایان عنوان کرد : سَمت و سو و جهت گیری های کنونی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در مسیر توانمندسازی و افزایش مهارت افراد در زمینه های مرتبط با کسب و کار بوده که اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی و همچنین تاک دانش یکی از این مسیرها خواهد بود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1777
  • کد خبر : 15817