عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشاوران جوان استان گلستان با مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان رضوی


نشست مشاوران جوان استان گلستان با مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان رضوی

نشست مشاوران جوان استان گلستان با مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان رضوی

 مشاوران جوان استاندار، فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان گلستان نشست مشترکی با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، رحیمی مدیرکل خراسان رضوی در نشستی صمیمی با مشاوران جوان استاندار، فرمانداری ها و روسای دستگاه های اجرایی استان گلستان گفت: ما نیاز داریم که الگوهای مثبت و خوب را شناسایی کرده و در کشور تکثیر نماییم.

 وی تعاملات خوب و ارتباط موثر را عاملی مناسب در پیشبرد اهداف توصیف کرد و ادامه داد: امروز که درد مشترک همه جوانان بیکاری است که منشاء بسیاری از معضلات اجتماعی نیز می باشد و لازم است که دستگاه ها با تعاملات مناسب به نقاط مشترک دست یابند و در راه حل این مساله با هم همگام شوند.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی از مشاوران جوان به عنوان عنصری یاد کرد که به دلیل ارتباط با جامعه کاملا به مسائل و چالش های جامعه اشراف داشته و می تواند آن را به مدیران منتقل نماید.

 رحیمی با اشاره به ارتباط آموزش فنی و حرفه ای با صنایع و صنوف ادامه داد: لازم است که این ارتباط تقویت شود تا آموزش ها مطابق نیاز بازار کار باشد و در این زمینه کمک مشاوران جوان بسیار موثر خواهد بود.

 وی با بیان اینکه بسیاری از جوانان سواد دانشگاهی را دارا هستند اما فاقد سواد مهارتی هستند از توانایی بخش دولتی و خصوصی آموزش فنی و حرفه ای در امکان ارائه سواد مهارتی گفت و گفت: این نوع از آموزش و سواد در اشتغال موثر می باشد.

 در ادامه این جلسه مشاوران جوان دستگاه های مختلف استان گلستان به بیان نقطه نظرات و تشریح تعاملات خود با فنی و حرفه ای استان گلستان پرداخته و از اثربخشی آموزش های مهارتی در بخش های مختلف شهری و روستایی و اشتغال اظهار رضایت نمودند.

 همچنین با هماهنگی ادارات کل آموزش فنی وحرفه ای دو استان برای آشنایی با فضای مهارتی دو استان و انتقال تجارب خود در خصوص فرهنگ مهارتی از طریق فرمانداران، هماهنگی های بیشتری صورت گیرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .