عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگاه آموزشی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد


کارگاه آموزشی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد

کارگاه آموزشی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد

کارگاه آموزشی وتوجیهی بهره برداری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت موسوم به سامانه ستاد و سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند با همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با حضورمدیرعامل ،معاونین ، مدیران وکارشناسان در سالن کنفرانس شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزارگردید .

دراین کارگاه مواردی از جمله خرید جزئی ومتوسط کالا ، مزایده اموال منقول ومناقصات عمومی کالا وخدمات در بستر سامانه ستاد برای مخاطبین آموزش داده شد و همچنین نحوه استفاده بهینه از سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند نیز توسط کارشناسان مربوطه تشریح گردید.

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت که به اختـــصار( ستاد ) نامیده میشود سیستمی به منـــظورانجام معاملات دستگاههای اجرایی در بستــر وب می باشدکه دستگاههای اجرایی را با توجه به آیین نامه اجرایی مصوب هیات وزیران،‌ قادر می سازد کلیه مراحـل خریدهای خود را بصورت غیر متمرکز واز طریق سیستم یکپارچه انجام دهند .

از دیگر امتیازات راه‌‌اندازی سامانه ستاد : شفاف سازی معاملات دولتی،‌پیروی از سیاست‌های یکسان و مشترک در معاملات، فراهم سازی امکان تهیه گزارشات مدیریتی و نظارتی، افزایش کارآیی معاملات، گسترش امنیت در معاملات با استفاده از فناوری روز دنیا (گواهی امضاء دیجیتال، مهر زمانی) ونیز بسترسازی برای کنترل بازار و تثبیت قیمت‌ها می باشد .

شرکت آب وفاضلاب استان گلستان بعنوان شرکت پیشرو در ارائه خدمات آمادگی خود را برای همکاری با این سامانه اعلام نموده و از این پس نیز پرداخت خریدهای انجام شده را منحصراً در صورت محقق شدن خرید از طریق این سامانه تایید می نماید .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1057
  • کد خبر : 16041