عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کاهش 93 میلیون لیتری مصرف فراورده های نفتی در استان گلستان


کاهش 93 میلیون لیتری مصرف فراورده های نفتی در استان گلستان

کاهش 93 میلیون لیتری مصرف فراورده های نفتی در استان گلستان

 از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه،717 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در استان گلستان به مصرف رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 93 میلیون لیتر کاهش داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان، امیر بنی کریمی مدیر منطقه با بیان این خبر گفت: سهم بنزین مصرفی در این بازه زمانی، 307 میلیون و 500 هزار لیتر بود که در قیاس با مدت مشابه سال قبل، 0/7 درصد افزایش یافته است .

وی درباره مصرف نفت سفید نیز گفت: مصرف این فرآورده با 8,8 درصد کاهش به 40 میلیون و 382 هزار لیتر در ٩ ماه امسال رسیده است .

بنی کریمی همچنین از مصرف 365 میلیون و 177 هزار لیتر نفتگاز در این بازه زمانی خبر داد و گفت از این مقدار ،69 میلیون و 500 هزار لیتر آن نفت گاز مصرفی نیروگاهی و 295 میلیون و 670 هزار لیتر آن را نفتگاز غیر نیروگاهی بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: مصرف کلی نفتگاز( نیروگاهی وغیر نیروگاهی) به نسبت ٩ ماه سال گذشته 19/4 درصد کاهش یافته است .

به گفته بنی کریمی مصرف نفت کوره نیز در مدت زمان یاد شده سه میلیون و 630 هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (3 میلیون و 711 هزار لیتر)، 50/5 درصد کاهش داشته است .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان، همچنین از مصرف157 میلیون و 283 هزار متر مکعب گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) در ٩ ماه امسال خبر داد و گفت: مصرف این سوخت پاک نسبت به مدت مشابه سال قبل 0/3 درصد افزایش یافته است است.

وی اظهار کرد: مقدار مصرف گاز مایع (ال پی جی) نقاط مختلف گلستان نیز در این بازه زمانی 84 میلیون و 575 هزار لیتر می باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .