عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فلسفه نماز اصلا ح فرد وجامعه است

دکتر حسين پور:

فلسفه نماز اصلا ح فرد وجامعه است

فلسفه نماز اصلا ح فرد وجامعه است

 دکتر حسین پور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان دردیدار با محمدی دبیر ستاد اقامه نماز استان ضمن تقدیر از برگزاری مطلوب اولین اجلاس اقامه نماز استان گفت : فلسفه نماز اصلاح تمامی امور فردی واجتماعی است.

دکتر حسین پور افزود : اقامه نماز، وظیفه فردی واداری ماست وما باید در این زمینه با ترویج بالاترین فریضه وامر به معروف به شیوه هایی خلاقانه ، همکاران را به اقامه نماز دعوت نماییم.

وی با تاکید به اهمیت امر آموزش از ستاد اقامه نماز استان خواست با هدایت وراهنمایی و اعزام اساتید اهل فن و دارای دانش روز جلسات آموزشی نماز را در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان غنا بخشند.

دکتر حسین پور با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم می فرماید نماز انسان را از فحشا ومنکرات بازمی دارد تاکید کرد که با ترویج فرهنگ اقامه نماز ، مشکلات اخلاقی – فردی واجتماعی را شاهد نخواهیم بود .

محمدي مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان نیز ضمن تقدیر از اهتمام مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان به امر نمازگفت:خدا در قرآن می فرماید : ياران من در زمين کساني هستند که اقامه نماز در اولويت کاری آنها است و هر جایی که استقرار می یابند به اقامه نماز اهتمام می ورزند.

وی افزود : ارزيابي در ستاد اقامه نماز عيني است وصرفا بر مبنای مستندات و بازدیدهای صورت گرفته توسط تیمی منتخب و امین انجام می شود .

محمدی به فرمايشات رهبري در سيزدهمین اجلاس نماز اشاره کرد و گفت : تشويق و توبيخ هر دو همزمان در ارتباط با امر نماز ادارات و دستگاهها وجود دارد و تفاهم نامه ستاد اقامه نماز کشور که با وزارتخانه ها امضا شده یکی از مهمترین ملاکهای ارزیابی ادارات استان است و در ارزيابي وضعیت نماز ، هر دستگاه باخودش مقايسه مي شود .

وی با اشاره به اجلاس چهاردهم نمازکه ششم بهمن ماه سال جاری در قزوين برگزار می شود افزود : هدف ستاد اقامه نماز اين است که همه دستگاهها تقدير شوند و ما اگر بتوانيم نمازخانه را محل انس و الفت مدیران وپرسنل نماييم در امر نماز موفق خواهيم شد و مسائل و مشکلات رفع خواهند شد .

درپایان لوح تقدیری از سوی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان به دبیر ستاد اقامه نمازاستان و درودگر ناظر وبازرس این ستاد تقدیم شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .