عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیشرفت 80 درصدی عملیات خط انتقال آب از چشمه آق سو به کلاله


پیشرفت 80 درصدی عملیات خط انتقال آب از چشمه آق سو به کلاله

مدیر طرح های آبرسانی شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: تاکنون در طرح آبرسانی به شهر کلاله، خط انتقال آب از چشمه آق سو به شهر کلاله و خط اضطراری از این خط به سمت منطقه کوسه با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد اجرایی شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس حسین جمشیدی اظهار کرد: با اجرای  طرح  آبرسانی به شهر کلاله آب مورد نیاز 63 هزار نفر ازجمعیت این شهر تا افق 1415 تامین خواهد شد.
وی تصریح کرد: هدف از اجرای طرح فوق، تامین آّب شرب این شهر و چهار روستای اقماری آن به میزان 220 لیتر در ثانیه تا افق 1415 است.
مهندس جمشیدی در رابطه با مشخصات فنی طرهای آبرسانی به شهر کلاله بیان کرد: خرید و نصب لوله های چدن داکتیل، فولادی، پلی اتیلن وGRP به طول 6/53 کیلومتر،حفر و تجهیز 6 حلقه چاه عمیق، احداث  مخازن به حجم 9 هزار و 500 متر مکعب، بهسازی و تصفیه آب چشمه آق سو، احداث 2 واحد ایستگاه پمپاژ و خرید اراضی مسیر خطوط، جمع آوری و انتقال محل چاه ها و مخازن از مشخصات فنی طرح  آبرسانی به شهر کلاله هستند.
مدیر طرح های آبرسانی شرکت آب منطقه ای استان گلستان، اظهار کرد: در حال حاضر آب مورد نیاز این شهر از 4 حلقه چاه عمیق در داخل شهر و چشمه آق سو تامین می شود. .
جمشیدی افزود: در سال جاری حفر و تجهیز 4 حلقه چاه عمیق، احداث مخازن به حجم 4  هزار مترمکعب،  یک واحد ایستگاه پمپاژ و خرید و نصب بخشی از خطوط لوله جمع آوری و انتقال آب چاه ها در برنامه اجرایی این شرکت قرار دارد.
در این طرح تاکنون 15 هزار و 618 میلیون ریال هزینه شده و اعتبار مصوب طرح در سال جاری95 هزار میلیون ریال می باشد که در صورت تخصیص اعتبار مناسب برنامه های پیش گفته در این طرح محقق خواهد شد و جهت اتمام عملیات این طرح 210 میلیارد ریال دیگر اعتبار مورد نیاز می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .