عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی

به مناسبت دهه فجر برگزار می گردد؛

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی

 مدیر اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان گرگان از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وامور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ، یاسر قندهاری اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت دهه فجر و با هدف معرفی آثار صنایع دستی هنرمندان شهرستان و پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری گرگان بهمن ماه برگزار می شود.

وی در خصوص افراد حاضر در این نمایشگاه گفت: جمعی از هنرمندان صنایع دستی گرگان، سمن های فعال حوزه صنایع دستی، نمایندگان جوامع گردشگری شهرستان و پیرو تفاهم نامه های منعقده نمایندگانی از هنرمندان صنایع دستی ادارات (کمیته امداد، اداره زندانها، فنی و حرفه ای) جهت معرفی و ارائه محصولات خود در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

به گفته ایشان این نمایشگاه شامل غرفه های رودوزی سنتی، معرق، منبت، کاشی سنتی، آهنگری سنتی، رنگرزی، سفال، حکاکی چوب، تراش سنگ، نگارگری، قلم زنی و ... خواهد بود.

قندهاری افزود: همچنین در این نمایشگاه غرفه هایی از دفاتر گردشگری برای ارائه خدمات گردشگری به شهروندان حضور دارند.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان در پایان گفت: این نمایشگاه از تاریخ 13 تا 20 بهمن ماه همه روزه از ساعت 16 تا 20:30 دایر و بازدید برای عموم مردم و علاقه مندان آزاد و رایگان است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .