عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مذاکره معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با مدیرعامل شرکت روسی


مذاکره معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با مدیرعامل شرکت روسی

 معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در دومین نمایشگاه بین المللی معدن، سیمان و متالورژی در کیش با مدیرعامل شرکت روسی آکونتی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان درویش علی حسن زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان و احمد کنعانی کارشناس تامین مالی طرح های سرمایه گذاری این سازمان با مدیر عامل شرکت آکونتی روسیه در دومین نمایشگاه بین المللی معدن ، سیمان و متالورژی که در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی جزیره زیبای کیش در حال برگزاری است دیدار و گفتگو کردند .

 در این دیدار معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ضمن بیان پتانسیلها و توانمندیهای سرمایه گذاری در استان گلستان ، گفت : استان گلستان دارای قابلیت های فراوانی برای سرمایه گذاری است که از آن جمله می توان به همجواری با کشورهای آسیای میانه ، وجود زیر ساختهای ارتباطی مناسب ریلی ، زمینی و دریایی ، منطقه ویژه اقتصادی اترک اشاره نمود .

 حسن زاده افزود : البته با تصویب دولت محترم لایحه منطقه آزاد اینچه برون به مجلس شورای اسلامی ارسال شده و ان شاء ا... با تصویب این لایحه در صحن علنی مجلس قطعا گام مهمی در حوزه جذب سرمایه گذار برداشته خواهد شد .

 وی گفت : مسئولین استان گلستان از حضور و سرمایه گذاری سرمایه گذاران بویژه سرمایه گذاران خارجی استقبال می نمایند ، و ما آماده همکاری با شرکت آکونتی روسیه نیز هستیم .

 احمد کنعانی کارشناس تامین مالی طرح های سرمایه گذاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان نیز توضیحاتی در خصوص خدمات این سازمان به سرمایه گذاران و نحوه حمایت از ایشان ارائه نمود .

 در این دیدار الکسی بابنوف مدیر عامل شرکت آکونتی روسیه که در زمینه تولید تسمه نقاله های صنعتی فعالیت می نماید ، گفت : شرکت آکونتی روسیه آمادگی تامین تسمه نقاله در واحدهای صنعتی استان گلستان را دارد ، و ما امیدواریم بتوانیم روابط تجاری مان را با استان گلستان آغاز نماییم .

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 2107
  • کد خبر : 16840