عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیانیه شرکت گاز استان گلستان به مناسبت یوم الله 22 بهمن


بیانیه شرکت گاز استان گلستان به مناسبت یوم الله 22 بهمن

 

 شرکت گاز استان گلستان در بیانیه ای، ضمن تبریک فرارسیدن پوم الله 22 بهمن، اعلام کرد که در راهپیمایی این روز باشکوه شرکت خواهد کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

والفجر و لیال‌ عشر . . .

 

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‌ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صدای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‌انداز کرد

در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم، انقلابی که در 22 بهمن سال 1357 به پیروزی رسید و این پیروزی معجزه آسا تنها به مدد حضور و مشارکت توده های مردم انقلابی پا گرفت که حول محور رهبری حضرت امام (ره) بپا خاستند و به حیات رژیم سیاسی مستبد و وابسته به بیگانه در این دیار پایان دادند.

 مبنا و رکن مهم انقلاب اسلامی بر سه محور اسلام، مردم و رهبری استوار بود که بدون تلفیق حکیمانه این سه رکن، بی تردید این انقلاب پا نمی گرفت و به پیروزی نمی رسید.

 22 بهمن به فرموده مقام معظم رهبری سالروز پیروزی اولین انقلابی است که با مردم شروع کرد و با مردم ادامه خواهد داد.بدیهی است بزرگداشت سالروز تولد انقلاب اسلامی نیز باید بسان خود این حادثه همراه باحضور همه جانبه و مشارکت وسیع همه اقشارمردم باشد که برکات بسیاری را به همراه دارد شایسته است که در روز 22 بهمن امسال هم مردان و زنان انقلابی این دیار،دوش بدوش هم یکباردیگر اقتدار و استواری نظام برخاسته از انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.

 درهمین راستا شرکت گازاستان گلستان با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مفتخر است در این ایام حماسی همه کارکنان خود را به حضور در این حماسه ملی وانقلابی فرا خواند تا با پیوستن به خیل عظیم مردم یکبار دیگر جلوه ای درخشان از اقتدار و وحدت و پایداری را به نمایش بگذاریم.

 

روابط عمومی و پایگاه بسیج شهید گرزین گاز گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .