عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فنی وحرفه ای و نظام مهندسی ساختمان استان


انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فنی وحرفه ای و نظام مهندسی ساختمان استان

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فنی وحرفه ای و نظام مهندسی ساختمان استان

 

 بمنظور توانمندسازی و ارتقاء مهارت ها و شایستگی های نیروی انسانی شاغل در حوزه های صنعت ساختمان، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای و نظام مهندسی ساختمان استان گلستان منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، ابوالفضل تیرانداز مدیرکل، در این جلسه با اشاره به اهداف تفاهم نامه، گفت: استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت های طرفین در ارتقاء مهارت و فناوری شاغلین حوزه های صنعت ساختمان، ارتقاء سطح مهارت ها و شایستگی های مهندسین عضو سازمان، توسعه کمی و کیفی آموزش های مهارتی بهره برداران حوزه صنعت ساختمان، گسترش فرهنگ مهارت آموزی در بین بهره برداران و جامعه مهندسین حوزه صنعت ساختمان از جمله اهداف این تفاهم نامه می باشد.

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان در ادامه به تشریح تعهدات این اداره کل پرداخت و اظهار داشت: استفاده از مربیان مجرب عضو سازمان حسب معرفی و احراز صلاحیت های فردی و فنی بر اساس دستورالعمل های آموزش فنی وحرفه ای کشور، برگزاری آزمون پایان دوره و اعطای گواهینامه مهارتی به قبول شدگان در آزمون، تنظیم استانداردهای آموزشی، برای اجرای دوره های آموزشی فاقد استاندارد مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  و ... از  جمله تعهدات اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان در این تفاهم نامه می باشد.

موسوی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان هم در این جلسه گفت: با توجه به ظرفیت های مختلف دستگاههای اجرایی، تفاهم نامه های همکاری با دستگاههای مرتبط منعقد شده است و امیدواریم در نهایت به همان هدف که پیشرفت استان است برسیم و همگی در این هدف نقش تأثیرگذاری داشته باشیم.

وی در ادامه به تعهدات این سازمان پرداخت و گفت: انجام نیاز سنجی آموزشی و ارائه برنامه پیشنهادی آموزشی به اداره کل آموزش فنی وحرفه ای، معرفی مربیان واجد شرایط آموزشی در زمینه های تخصصی جهت استفاده در اجرای دوره های آموزشی، همکاری در زمینه اجرای طرح های پژوهشی و مطالعاتی در حوزه اشتغال و کارآفرینی در حوزه صنعت ساختمان، همکاری در شناسایی مشاغل و حرفه ها و تدوین نقشه راه آموزش های مهارت و فناوری در حوزه صنعت ساختمان و ... از تعهدات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان است که در این تفاهم نامه قید شده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .