عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل گازگلستان ازمقاوم سازی وبازسازی 18 ایستگاه تقلیل فشارگازدر استان خبر داد


مدیرعامل گازگلستان ازمقاوم سازی وبازسازی 18 ایستگاه تقلیل فشارگازدر استان خبر داد

به گزارش روابط عمومی مهندس صفرعلی جمال لیوانی درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان از مقاوم سازی و بازسازی تعداد 18 ایستگاه تقلیل فشار گاز در سطح استان خبر داد.

 وی گفت:خوشبختانه با همت و تلاش کارکنان خدوم گاز گلستان اجرای عملیات مقاوم سازی و بازسازی 18 ایستگاه تقلیل فشار گاز در سطح استان به پایان رسید که این اقدام مهم ، نقش برجسته ای را در استمرار جریان گاز بهمراه دارد.

 مهندس جمال لیوانی تصریح کرد:انجام عملیات مقاوم سازی و بازسازی پروژه های مذکور ، افزون بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه در بر داشته است .

 ایشان درادامه افزود:در طول سال با هماهنگی و همکاری ادارات گازرسانی و واحدهای مرتبط در این زمینه،تاسیسات مدفون و غیر مدفون بویژه ایستگاههای تقلیل فشار گاز مورد بررسی قرار گرفته و با تشخیص کارشناسان مربوطه چنانچه مواردی نیاز به بازسازی،نوسازی و یا مقاوم سازی داشته باشد شناسایی و گزارش می شود تا برابر برنامه اقدام مقتضی صورت پذیرد.

 مدیرعامل گازگلستان اظهار داشت:همه این اقدامات در راستای افزایش سطح ایمنی تاسیسات ،بهبود سطح کیفی و ایمنی خدمات ،صیانت از سرمایه ها ،پیشگیری از وقوع حوادث و یا جلوگیری از قطع و استمرار جریان گاز انجام می شود وچنانچه درانجام موارد اشاره شده تعللی صورت پذیرد مشکلات عدیده ای در زمینه استمرار جریان گاز و خدمات رسانی مطلوب بهمراه خواهد داشت.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .