عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان قهرمان و نائب قهرمان لیگ برتر کبدی ساحلی بانوان کشور


گلستان قهرمان و نائب قهرمان لیگ برتر کبدی ساحلی بانوان کشور

گلستان قهرمان و نائب قهرمان لیگ برتر کبدی ساحلی بانوان کشور

پنجمین دوره رقابت های کبدی ساحلی بانوان باشگاهها و دسته جات آزاد کشور انتخابی تیم ملی گرامیداشت بانوی شهیده فاطمه نیک روز گذشته با قهرمانی و نائب قهرمانی بانوان کبدی کار گلستانی در تهران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان :پنجمین دوره مسابقات کبدی ساحلی بانوان باشگاهها و دسته جات آزاد کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر انتخابی تیم ملی از روز ۲۸ بهمن ماه به میزبانی مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز شد.

مرحله مقدماتی پنجمین دوره رقابت های کبدی ساحلی بانوان باشگاهها و دسته جات آزاد کشوردر 4 گروه سه تیمی به صورت دوره ای برگزار شد .

8 تیم گلستان ، آذر بایجان غربی ، مرکزی،تهران ، سیستان بلوچستان، بهاران گلستان ، همدان و فارس تهران تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بودند که در نهایت 4 تیم گلستان ، تهران ، بهاران گلستان و فارس با شکست حریفان خود به جمع 4 تیم پایانی راه یافتند .

در مرحله نیمه نهایی گلستان به مصاف تهران رفت که در این دیدار دختران کبدی کار گلستانی با یک بازی منطقی و حساب شده در دفاع و حمله توانستند با حساب 55 بر 29 از سد میزبان رقابت ها عبور کنند، در دیگر دیدار این مرحله تیم فارس با تیم دوم گلستان رو به رو شد که نماینده استان گلستان توانست در یک بازی برتر با نتیجه 57 بر 18 از سد حریف خود عبور کند .

دیدار فینال محل رقابت دو تیم گلستانی بود که در پایان این دیدار جذاب و تماشایی این تیم گلستان بود که در نهایت موفق شد با حساب 49 بر 22 حریف هم استانی خود را شکست دهد تا جام قهرمانی و نائب قهرمانی این دوره از رقابت ها به گلستان ببرد .

 

پس از تیم های گلستان و تیم فارس و تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند

اعضای کمیته فنی فدراسیون کبدی با حضور در محل مسابقات تمامی دیدار های برگزار شده را از نزدیک تماشا کردند و نفرات برتر به منظور شرکت در اردوهای تیم ملی کبدی ساحلی بانوان دعوت خواهند شد .

گروه بندی این رقابت ها بدین شرح است :

گروه اول : فارس ، کردستان ، گلستان

گروه دوم : مرکزی،آذربایجان شرقی، سرخنکلاته گلستان

گروه سوم : سیستان و بلوچستان ، تهران،مازندران

گروه چهارم : آذربایجان غربی ، خراسان رضوی ،همدان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .