عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ورزش کارکنان دولت در استان گلستان رونق می گیرد


ورزش کارکنان دولت در استان گلستان رونق می گیرد

بهمن طیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با روابط عمومی ورزش و جوانان استان اظهار کرد: تداوم فعالیت ورزشی برای کارمندان دولت ضروری است و برگزاری مسابقات برای این قشر با یک تقویم مشخص باعث نهادینه شدن ورزش در بین کارمندان می شود.

 وی بیان کرد: اگر نهادها و ادارات دولتی به قانون تخصیص یک درصد اعتبار برای ورزش کارکنان خود عمل کنند، بدون تردید شاهد افزایش مشارکت ادارات در برنامه های ورزشی و ارتقاء سلامت جسمی کارمندان خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: یکی از نتایج و تبعات کم تحرکی به عنوان موضوعی فراگیر در کارکنان ادارات چاقی و احتمال ابتلا به بیماری ها و مشکلات روحی و جسمی است که توجه و پرداختن مستمر به ورزش این آسیب ها را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

طیبی ادامه داد: با اهداف مختلف از جمله کمک به افزایش سلامت کارکنان دولت، برای نخستین بار در کشور لیگ قهرمانی فوتبال کارکنان استان گلستان با حضور 22 تیم و در 2 گروه 11 تیمی برگزار می شود.

وی گفت: بر خلاف مسابقات مرسوم و متداول مخصوص ادارات که در مدت زمانی کوتاه برگزار می شود، تیم های شرکت کننده در این رقابت ها همانند لیگ های رسمی و سراسری هر هفته یک بازی می کنند و به مدت شش ماه درگیر مسابقات هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این مسابقات ایجاد انگیزه بیشتر در تیم های تشکیل شده از کارکنان ادارات برای انجام تمرین مستمر هفتگی و کسب نتیجه در بازی ها است.

طیبی افزود: امیدواریم نتایج حاصل از برگزاری رقابت های فوتبال کارمندان گلستان به گونه ای باشد که در آینده بتوانیم این گونه مسابقات را برای رشته های دیگر اعم از کارمندان زن و مرد استان برگزار کنیم.

نخستین دوره مسابقات لیگ فوتبال کارکنان دستگاههای اجرایی گلستان از هفته گذشته با رقابت تیم ها در دو گروه آغاز شد.

تیم ها در این مسابقات روزهای سه شنبه و چهارشنبه با هم رقابت می کنند.

در رقابت های برگزار شده این هفته در گروه الف تیم اداره کل زندانها یک بر صفر در مقابل شرکت گاز به پیروزی رسید، تیم منابع طبیعی 4 بر صفر از سد شیلات استان گذشت و شهرداری گرگان 3 بر صفر شرکت نفت را شکست داد.

همچنین تیم بهزیستی با 2 گل صنعت، معدن و تجارت را شکست داد، تیم ورزش و جوانان گلستان 6 بر یک در مقابل سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیروز شد و در گروه ب تیم رسانه ورزش 5 یک بر صفر در مقابل نوسازی مدارس به پیروزی رسید، تیم شرکت برق یک بر صفر از سد اداره کل کتابخانه ها گذشت و استانداری 5 بر صفر هلال احمر را شکست داد.

همچنین تیم صداو سیما با 4گل دانشگاه منابع طبیعی را شکست داد، تیم سپاه نینوا 3 بر یک در مقابل گمرک پیروز شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .