عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح راهداري نوروزي راه و شهرسازي گلستان آغاز شد


طرح راهداري نوروزي راه و شهرسازي گلستان آغاز شد

طرح راهداري نوروزي راه و شهرسازي گلستان آغاز شد

طرح راهداري نوروزي راه و شهرسازي گلستان همزمان با رژه نيروها و ماشين آلات راهداري و امدادي دستگاههاي خدمات رسان صبح امروز سه شنبه در مقر فرماندهي نيروي انتظامي استان آغاز شد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "ابراهيم مبارك قدم" مديركل راه و شهرسازي گلستان در حاشيه برگزاري اين مراسم در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با آغاز اين طرح دو هزار و 800 كيلومتر از راه هاي پرتردد و گردشگري استان در قالب 141 محور، ايمن سازي و زيباسازي مي شوند.

به گفته وي، با شروع اين طرح 167 دستگاه ماشين آلات سبك، سنگين و نيمه سنگين راهداري در سطح 22 باب راهدارخانه ثابت و سيار اداره كل جهت اقدامات فوري و اضطراري مستقر شدند.

به گفته وي، 44 اكيپ راهداري، 9 اكيپ امدادي و 56 اكيپ سيار نيز در قالب اين طرح براي انجام عمليات راهداري و كمك به مسافران در صورت لزوم در مسيرها حضور يافتند.

مبارك قدم اظهارداشت: اين طرح با بسيج امكانات حوزه حمل و نقل و دستگاههاي خدمات رسان استان همچون اورژانس، هلال احمر، پليس راه و ساير دستگاههاي متولي تا 15 فروردين ماه 95 در سطح راه ها استمرار دارد.

وي ادامه داد: آراستگي حريم راه ها، لكه گيري، ترميم رويه ، شتشوي تابلوها، ترميم پل ها، نصب و تعمير گاردريل ها، حفاظ ها و خط كشي 600 كيلومتر از راه هاي استان از جمله اقدامات راهداري انجام شده در اين طرح است.

به گفته مبارك قدم، شناسايي و رفع 164 نقطه پرتصادف استان با برقراري سيستم روشنايي و چراغ هاي چشمك زن سولار و نصب تابلو و علائم عمودي و افقي از اقدامات ديگري است كه در طول طرح در سطح راه هاي استان انجام مي شود.

استان گلستان بالغ بر پنج هزار كيلومتر از راه هاي كشور را تحت پوشش استحفاظي خود دارد.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .