عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قطار گرگان ، اینچه برون پذیرای مهمانان نوروزی


قطار گرگان ، اینچه برون پذیرای مهمانان نوروزی

قطار گرگان ، اینچه برون پذیرای مهمانان نوروزی

مدیرکل راه آهن شمال شرق2 از اعزام مسافران و گردشگران نوروزی با قطار گردشگری به نقاط شمالی و مرزاینچه برون خبر داد .

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ ، محمدرضا قربانی ضمن تبریک سال 1395 سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل گفت: همزمان با فرا رسيدن سال جدید و عید نوروز به منظور معرفي نقاط تاريخي وگردشگري و جذابيت‌ها استان گلستان برای مسافران استانی و کشوری قطار گردشگري گرگان ، اينچه برون همه روزه آماده جابجایی مسافران می باشد.

وی ادامه داد : قطار گرگان – اینچه برون بعد گذر از ایستگاه سبز دشت واقع در حد فاصل ایستگاه های گرگان و بندرترکمن منشعب به سمت شمال شرق امتداد یافته و با عبور از حاشیه غربی شهرستان آق قلا و دشت های شمالی استان گلستان به ایستگاه اینچه برون می رسد.

قربانی یادآور شد: قطار گردشگری (ریل‌باس) گرگان ـ اینچه‌برون که با هدف توسعه گردشگری و حمل‌ونقل سبز به بهره‌برداری رسید دارای ۴ واگن با مجموع ظرفیت ۳۳۶ نفر است که به صورت روزانه در مسیر گرگان ـ مرز اینچه‌برون (رفت از گرگان ۷:00 و برگشت از اینچه‌برون به گرگان ۱4:45) به جابه‌جایی مسافر می‌پردازد. وی همچنین اظهار امیدواری کرد؛ اداره کل راه‌آهن شمال شرق 2 از حضور و جابجایی اعضا وگردشگران انجمن‌ صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استانی و کشوری نیز استقبال می نماید .

وی اظهار داشت : مسافران و گردشگران می توانند از قابليت ها و پتانسيل هاي بي شماراستان گلستان ، نگارستان ایران زمین با آب و هوای چهار فصل و قرار داشتن کوه ، دشت ، دریا در کنار هم و داشتن تالاب های همچون آلما گل – آجی گل و بازار چه مرزی اینچه برون (مرز پل ) دیدن و روز خوب و به یاد ماندنی را در کنار خانواده در ایام نوروز سپری کنند .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2- استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 3539
  • کد خبر : 18965