عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری همایش زن، خودباوری و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی در شرکت گاز گلستان

بمناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) انجام شد:

برگزاری همایش زن، خودباوری و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی در شرکت گاز گلستان

 

به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت دخت نبی اکرم (ص)حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روزمادر، همایش "زن،خودباوری و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی"با سخنرانی دکتر فاطمه مهاجرانی در محل نماز خانه شرکت گاز استان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ،در این همایش دکتر فاطمه مهاجرانی رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی تهران در جمع بانوان شرکت و همسران کارکنان با تبریک این ایام فرخنده پیرامون اهداف و موضوعات همایش مباحثی مهمی را مطرح کرد.

وی ضرورت خودباوری و اعتماد به نفس را اصلی‌ترین پایه توانمندسازی زنان خواند و خاطرنشان کرد:دین مبین اسلام جایگاه واقعی و ارزشمند زنان بدرستی معرفی گردید بنابر این زنان در جامعه اسلامی می توانند با حفظ ارزش و جایگاه اصلی خود، با خود باوری به جایگاه واقعی که می اندیشند دست یابند.

 دکتر مهاجرانی همچنین با اشاره به اینکه خودباوری تضمین کننده موفقیت زنان است گفت:زنان نیمی از پیکره یک اجتماع و رکن اصلی خانواده که اجتماعی بزرگ بر پایه این واحد اجتماعی کوچک بنیان گذاشته هستند، لذا باید با اعتماد و اتکاء به نفس و شناخت و تقویت توانمندی ها ، خودشان را باور کرده و پیشرفت نمایند.

وی درادامه افزود:زنان مسلمان الگویی همچون حضرت فاطمه (س)دارندو این بانوی بزرگواربا توجه به اینکه در تمام صحنه های اقتصادی، اجتماعی وسیاسی حضورداشته ودر برابر تمام مشکلات نیزایستادگی کرد باحفظ ارزش واقعی زنان الگویی شد تاخودباروی را به زنان درس دهد.

 

رئیس دانشکده فنی وحرفه ای شریعتی تهران تصریح کرد:در حال حاضر رشد زنان در جامعه به خصوص بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار چشم‌گیر بوده و زنان مسلمان ایران با رعایت عفاف و حجاب توانسته‌اند در عرصه های مختلف موفقیت‌های چشم‌گیری به دست آورده و از توانمندی آنان در حوزه مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و حتی اقتصادی استفاده می شود.

 شایان ذکر است در پایان همایش به منظور سنجش میزان اثر بخشی نیز از مطالب ارائه شده سئوالاتی مطرح شد و به نفراتی که پاسخ صحیح دادند تجلیل بعمل آمد

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .