عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر درمان استان با رئیس شعبه تامین اجتماعی کردکوی


دیدار مدیر درمان استان با رئیس شعبه تامین اجتماعی کردکوی

دیدار مدیر درمان استان با رئیس شعبه تامین اجتماعی کردکوی

 دکتر حسین پور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان با حضور درشعبه تامین اجتماعی شهرستان کردکوی با عرب رئیس این شعبه دیدار وگفتگو کرد.

دراین جلسه که همراه با تبریک و دید وبازدید عید نوروز بود دکتر حسین پور تاکید کرد که تعامل و ارتباط کاری موثر و بیشتر بین کارگزاران دو حوزه بیمه و درمان در سطوح مختلف استانی و شهرستانی درسالی که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقامتی ، اقدام و عمل نامگذاری شده است می تواند بسیار کارگشا باشد و مشکلات بیمه شدگان ومراجعین به این حوزه را بهتر مرتفع نماید.

عرب رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان کردکوی نیز ضمن تقدیر از حضور مدیر درمان استان و همکاران ایشان درآن شعبه ، ضمن یادآوری ارتباط صمیمانه و دوستانه بین مسئولین وهمکاران دو حوزه بیمه و درمان در شهرستان ، تاکید نمود که با توجه به اهمیت درمان درسازمان تامین اجتماعی ، همواره توسعه خدمات درمانی درشهرستان کردکوی نیز یکی از خواسته های بیمه شدگان بوده و تبدیل درمانگاه تک شیفته به دو شیفته ویا شبانه روزی در صورت تایید سازمان مرکزی می تواند این خواست بیمه شدگان را مرتفع نماید.

همچنین دراین دیدار دوطرف به لزوم ارتباط بیشتر در زمینه موضوعات کاری تاکید نموده و افزودند که نوع و سطح ارتباط بین مدیران و کارشناسان در ستاد استان می تواند تعیین کننده ارتباط درمراکز اجرایی درشهرستانها باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .