عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با جدیت مسئولین استان گلستان بزودی پروژه تولید شمش فولاد در استان آغاز می شود


با جدیت مسئولین استان گلستان بزودی پروژه تولید شمش فولاد در استان آغاز می شود

 معاون آموزش ، پژوهش و فناوری وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت : با جدیتی که از مسئولین استان بویژه رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان دیدم مطمئن هستم که پروژه تولید شمش فولاد در استان راه اندازی خواهد شد ، که قطعا سبب توسعه استان بویژه در حوزه صنعت ، معدن و تجارت خواهد گردید .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان، دکتر توفیق در نشست با مدیران سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان افزود : شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های مناطق مختلف جهت برنامه ریزی برای توسعه امری ضروری است که خوشبختانه سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان بخوبی این پتانسیل ها را شناسایی نموده است و برنامه ریزی جهت توسعه صنعت در شمال استان که دارای زمینهای لم یزرع می باشد امری شایسته است .

وی با تاکید بر این که زمان شعار دادن خاتمه یافته و لازم است جهت توسعه وارد میدان عمل شد گفت : در سالهای متمادی پس از انقلاب بسترسازی در زمینه های مختلف انجام شده و اکنون باید از بسترهای فراهم شده برای توسعه بخشهای مختلف استفاده نمود .

در این نشست حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت صنعت ، معدن و تجارت استان ، پتانسیلهای استان را بیان نمود .

قوانلو با اشاره به زیرساختهای موجود و در دست اقدام استان گفت : وجود مسیرهای مختلف زمینی ، ریلی ، هوایی و دریایی به آسیای میانه ، که بخشی از آنها موجود و بخش دیگری همچون مسیر ریلی و بندر تجاری در خواجه نفس در دست اقدام می باشد که ان شاء ا... بزودی راه اندازی خواهند گردید ، شرایط را برای توسعه صنعت ، معدن و تجارت استان فراهم نموده است .

وی افزود : قطعا با راه اندازی کامل مسیرهای ریلی ، هوایی ، زمینی و بندر تجاری خواجه نفس ، استان گلستان به کریدور منطقه تبدیل خواهد شد ، و ما در تلاش هستیم از این پتانسیلها جهت احداث و راه اندازی مجتمع تولید شمش فولادی ، شهرک پتروپالایش و توسعه روابط تجاری با کشورهای منطقه بخوبی بهره ببریم .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صنعت ،معدن و تجارت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 2123
  • کد خبر : 1935