عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با جذب بیش از ٢٤ هزار مشترک جدید، شمار مشترکان به مرز ٥٠٠ هزار رسید

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان:

با جذب بیش از ٢٤ هزار مشترک جدید، شمار مشترکان به مرز ٥٠٠ هزار رسید

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان گفت:با جذب بیش از ٢٤ هزار مشترک جدید گاز درسال گذشته، شمار مشترکان به مرز ٥٠٠ هزار رسیده است.

مهندس صفرعلی جمال لیوانی درگفتگو با پایگاه خبری گازگلستان ؛شتاب درجذب مشترکان و فرآیند گازرسانی به بخشهای مختلف در استان را از اولویتها و طرحهای مهم شرکت درسال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل دانست و افزود:درسال پیش رو برای تحقق این برنامه تلاش خواهیم کرد تا مشترکان بیشتری جذب و تحت پوشش خدمات شرکت شده و بتوانند از این نعمت الهی بهره مند شوند.

 وی بااشاره به این که تاکنون 1336 پروژه گازرسانی دربخشهای مختلف شهری،روستایی، صنایع عمده و بزرگ گازرسانی شده،اظهار کرد: این پروژه ها شامل ٢٩ شهر، ٧٥٢ روستا، ٤٩١ واحد صنعتی عمده و همچنین ٦٤ جایگاه سی ان جی می باشد.

 مهندس جمال لیوانی با بیان این که ضریب نفوذ گاز دراستان هم اکنون بیش از ٧٠ درصد است اظهار کرد:گاز طبیعی در استان گلستان بیش از ٧٠ درصد سبد انرژی را تامین می کند که در مقایسه با سال ٩٣ ضریب نفوذ گاز و خدمات رسانی در سطح استان در بخشهای مختلف از جمله خانگی، تجاری و صنایع افزایش یافته است.

 وی، جذب و دستاورد افزایش پروژه های گازرسانی و نیز تسریع در روند گازرسانی به تمام نقاط استان را در راستای شعار سال یک گام موثر دانست و اظهار کرد: تاکنون ٨ هزار کیلومتر شبکه گذاری گاز اجرا شده است و ٢٦٢ هزار و ٢٩٨ انشعاب نیز اجرا و نصب شده است .

 جمال لیوانی با اشاره به اینکه سال گذشته ٢٤ هزار و ٣١٦ مشترک جدید جذب و از خدمات گاز طبیعی بهره مند شده اند، گفت: هم اکنون در استان گلستان حدود ٥٠٠ هزار مشترک و ٥٠٩ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان این که پارسال ٧ هزار و ٥٢٣ انشعاب گاز در سطح استان نصب شده است، افزود: ٢٥ هزار و ٢٦٧ خانوار جدید از سوخت پاک بهره مند شده اند که این اقدامات از مهمترین برنامه های تحقق یافته این شرکت در سال 94 بوده است.

 وی اعلام کرد: پارسال در سطح استان علیرغم محدودیتهای موجود ٤٥٤ کیلومتر شبکه اجرا و به ٤٤ روستا و ٥٥ واحد صنعتی عمده گازرسانی شد که این امر را تحولی مهم در گازرسانی در راستای محرومیت زدایی و توسعه استان به شمار می رود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .