عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از اردیبهشت جاری پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در گلستان آغاز می‎شود


از اردیبهشت جاری پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در گلستان آغاز می‎شود

خبرگزاری فارس: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در گلستان آغاز می‎شود

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان از آغاز پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج سال 1395 از ابتدای اردیبهشت‎ماه جاری در استان خبر داد.

حسن پهلووری صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تسهیلات قرض‎الحسنه ازدواج از ابتدای اردیبهشت‎ماه در صندوق کارآفرینی امید استان گلستان آغاز می‎شود سهمیه مرحله اول حدود یک‎هزار فقره و مبلغ تسهیلات مطابق ابلاغ بانک مرکزی در حال حاضر 30 میلیون ریال است.

وی در خصوص افزایش سقف تسهیلات ازدواج تصریح کرد: در صورت تصویب افزایش تسهیلات ازدواج در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ به بانک مرکزی این تسهیلات با مبلغ جدید به متقاضیان ارائه می‎شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان با اشاره به سهمیه تسهیلات ازدواج در استان طی سال گذشته گفت: سال گذشته 61 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج برای استان گلستان درنظر گرفته شد که کل سهمیه به واجدین شرایط پرداخت شده است.

پهلووری با اشاره به اینکه تعداد یک‎هزار و 856 فقره تسهیلات در سال گذشته به متقاضیان پرداخت شد، افزود: یکی از سیاست‎های صندوق کارآفرینی امید حمایت جوانان در آستانه ازدواج و اشتغال آنان است.

وی تاکید کرد: صندوق کارآفرینی امید در راستای پرداخت تسهیلات حمایتی ازدواج در سال جاری طبق سهمیه تعیین شده اقدام خواهد کرد و نسبت به اعطای تسهیلات به افرادی که روند ثبت‎نام را تکمیل کردند مبادرت خواهد کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان با بیان اینکه تسهیل در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان یکی از اولویت‎های صندوق است، گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج می‎توانند با مراجعه به سامانه بانک مرکزی و انتخاب صندوق کارآفرینی امید در لیست دریافت تسهیلات قرار بگیرند.

به گفته پهلووری، پرداخت در کوتاه‌ترین زمان، حذف سفته، ارائه تسهیلات ازدواج با یک ضامن از جمله برنامه‎هایی بوده که پرداخت صددرصدی اعتبار ابلاغی به صندوق را فراهم کرده است.

وی بیان کرد: صندوق در راستای حمایت از جوانان در آستانه ازدواج نسبت به تامین بخشی از هزینه‎های زوجین مبادرت به تخصیص تسهیلات در بخش ازدواج می‎کند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صندوق کارآفرینی امید استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .