عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرقت تاسیسات برق در گلستان کاهش یافت

در مقايسه با پنج ماهه نخست سال 92

سرقت تاسیسات برق در گلستان کاهش یافت

سرقت تاسیسات برق در گلستان کاهش یافت

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان گفت: میزان سرقت تاسیسات برق در استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سالهای گذشته کاهش یافته است.

 به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان گلستان، قاسم شهابي مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان گلستان با اعلام اين خبر افزود: در پنج ماهه نخست سال گذشته 426 ميليون تومان از تاسیسات برق استان سرقت شد که این میزان در سال جاری به حدود 330 میلیون تومان کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: این در حالی است که میزان سرقت تاسیسات این شرکت در سالهای اخیر در استان روند نزولی یافته است در حالیکه در سال 92 بیش از يك ميليارد تومان به این شرکت خسارت وارد شد.

به گفته شهابي، بیشترین تاسیساتی که مورد دستبرد و سرقت قرار می گیرند، ترانسفورماتورهای چاه های کشاورزی است که در حال حاضر این ترانسفورماتورها به سکوها جوشکاری شده تا میزان سرقت آن کاهش یابد.

 سرقت تاسیسات برق در گلستان کاهش یافت

  مهندس شهابي مدير عامل اين شركت ضمن تقدير و تشكر از مساعدتها و همكاري هاي انجام شده توسط دستگاه هاي قضايي، اجرايي و انتظامي استان اظهار اميدواري كرد با جديت و تلاش نيروهاي امنيتي و انتظامي پديده زشت سرقت خصوصاً سرقت اموال صنعت برق در استان گلستان به طور كامل از بين برود.

 سرقت تاسیسات برق در گلستان کاهش یافت

  گفتني است به منظور پيشگيري هر چه بيشتر از سرقت تجهيزات شبكه هاي توزيع برق و همچنين جلوگيري از سرقت انرژي برق و ساير جرائم مربوط به صنعت برق ، جلسه كميته پيشگيري از سرقت استان گلستان با حضور مدير كل سياسي انتظامي استانداري ، فرماندار گرگان ، دادستان ، نماينده سپاه پاسداران استان، فرمانده پليس آگاهي استان ، فرمانده نيروي انتظامي گلستان و ساير مسئولان به صورت دوره اي برگزار مي گردد.

گلستان 620 هزار مشترک برق دارد.

 سرقت تاسیسات برق در گلستان کاهش یافت


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت توزیع نیروی برق
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .