عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سال گذشته افزون بر 22 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان برگزار شد

مدیر عامل گاز گلستان:

سال گذشته افزون بر 22 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان برگزار شد

 مدیر عامل گاز گلستان گفت:درسال گذشته افزون بر 22 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان شرکت برگزار شد.

مهندس صفر علی جمال لیوانی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گازگلستان دراین زمینه گفت:در راستای ارتقای سطح علمی و مهارتی پرسنل رسمی ،قراردادی و پیمانکاری، واحد آموزش شرکت گاز گلستان موفق به برگزاری 97 دوره آموزشی درسال 94 شد.

 وی اذعان داشت:این دوره ها که درمحل مرکز آموزش گازگلستان و یا بصورت آموزشهای خارج سازمان و با هدف افزایش سطح دانش کارکنان برگزار شد همکاران عزیز در مجموع حدود 22 هزار و 780 ساعت آموزش را گذراندند.

 مهندس لیوانی در ادامه افزود:از این تعداد دوره 86 مورد آن با 11 هزار و 781 نفرساعت برای نیروهای رسمی و 38 مورد نیز با 10 هزار و 999 نفرساعت ویژه نیروهای قراردادی و پیمانکاری بوده است .

 مدیرعامل گاز گلستان اظهار داشت: این دوره ها شامل آموزشهای کاربردی، فنی، تخصصی، اداری ،مالی ،بازرگانی ،مدیریتی و دوره های بهداشت ،ایمنی و محیط زیست بوده که در راستای بهبود مهارتهای شغلی و افزایش سطح بهره وری سازمان انجام شد ،ضمن اینکه از قبل نیازسنجی و برنامه ریزی های لازم صورت پذیرفته و در تقویم آموزشی شرکت نیز گنجانده شده بود .

 ایشان تصریح کردند:علاوه برارائه آموزشهای مذکور 42 نفر کارآموز معرفی شده از دانشگاههای سطح استان جمعاً به میزان 11هزار و 8 نفر ساعت در رشته های فنی و غیر فنی ،دوره های کار آموزی خود را در مرکز آموزش گازگلستان به پایان رساندند،ضمن اینکه فایلهای آموزشی مجازی نیز جهت استفاده همکاران در شبکه شرکت قرار داده شد.

 جمال لیوانی در پایان اظهار امیدواری کرد:با توجه به برگزاری جلسات تخصصی نیازسنجی آموزشی برای سال 95 در سطح کلیه واحدهای عملیاتی و ستادی، امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از اساتید مجرب سطح کیفی دوره ها را بیش از پیش ارتقاء بخشیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .