عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 5200 واحد مسكن مهر گلستان تا پايان سال جاري تحويل متقاضيان مي شود

مديرمسكن و ساختمان راه و شهرسازی:

5200 واحد مسكن مهر گلستان تا پايان سال جاري تحويل متقاضيان مي شود

5200 واحد مسكن مهر گلستان تا پايان سال جاري تحويل متقاضيان مي شود

 مدیرمسكن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان اعلام كرد: عمليات احداث پنج هزار و 200 واحد مسكن مهر استان تا پايان سال 95 به پايان مي رسد و تحويل متقاضيان مي شود.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "محمود تيموري" در گفت و گویی خبری گفت: اين واحدها از مجموع 9 هزار و 600 واحدي است كه در تعهد اداره كل براي ساخت قرار داشته و داراي متقاضي و فعال هستند.

به گفته وي، در حال حاضر چهار هزار و 400 واحد مسكن مهر فاقد متقاضي و متوقف شده در استان وجود دارد كه براساس شيوه نامه ابلاغي وزارت راه و شهرسازي در دست تعيين تكليف قرار دارد.

تيموري ادامه داد: در سراسر استان گلستان ساخت 52 هزار و 244 واحد مسكن مهر تعهد شده بود كه تعداد 42 هزار و 610 واحد از ابتدا تا پايان سال 94 افتتاح شده است.

وي افزود: از ميزان تعهدات ساخت واحد مسكن مهر استان، تعداد 33 هزار و 718 واحد سهم شهرهاي بالاي 25 هزار نفر جمعيت و تعداد هشت هزار و 845 واحد سهم شهرهاي كمتر از 25 هزار نفر جمعيت بوده است.

تيموري، سهم بافت هاي فرسوده استان را از اين واحدها، 9 هزار و 681 واحد ذكر كرد و گفت: از مجموع تعهدات مسكن مهر استان 14 هزار و شش واحد دولتي و در قالب تعاوني و تفاهم نامه سه جانبه و 38 هزار و 238 واحد در قالب خودمالكي ساخته شده است.

وي يادآورشد: تاكنون بالغ بر 82 درصد تعهدات ساخت واحدهاي مسكن مهر استان به انجام رسيده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .