عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امضاء تفاهم نامه همکاری و تعامل محیط زیست و اداره کل ورزش و جوانان گلستان


امضاء تفاهم نامه همکاری و تعامل محیط زیست و اداره کل ورزش و جوانان گلستان

امضاء تفاهم نامه همکاری و تعامل محیط زیست و اداره کل ورزش و جوانان گلستان

طیبی و مهاجر مدیران کل دو دستگاه:اجرای سیاستهای نظام برای حفاظت از محیط زیست ،تحقق فضای آموزشی و فرهنگی آحاد جامعه ،ارتقاء دانش محیط زیستی و استفاده از ظرفیتهای دو دستگاه برای تعامل بیشتر از مهمترین اهداف ما می باشد.

 به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان:در آئین تجلیل از 25 باشگاه خصوصی ورزشی نمونه استان گلستان ،تفاهم نامه همکاریهای موثر دو دستگاه محیط زیست و اداره کل ورزش و جوانان گلستان با حضور امیر عفراتی دبیر کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان توسط مدیران کل محیط زیست و ورزش و جوانان گلستان به امضاء رسید.

طیبی و مهاجر مدیران دو دستگاه در امضاء تفاهم نامه متذکر شده اند در راستای تحقق سیاستهای نظام مبنی بر حفاظت از محیط زیست که وظیفه ای عمومی و با مشارکت اقشار مختلف تاکید شده و صیانت از سرمایه های عمومی و همچنین تحقق فضای آموزشی و فرهنگی جامعه و ارتقاء دانش محیط زیستی و ... را پیاده نمایند.

در متن تفاهم نامه آمده است مشارکت و بکارگیری جوانان ورزشکار در فعالیتهای محیط زیستی ،ایجاد تسهیلات لازم برای استفاده از برنامه های اردویی ،آموزشی و فرهنگی از امکانات و ظرفیتهای دو دستگاه ،ارتقاء روحیه مشارکت و مسئولیت پذیری در بین جوانان ،بهره وری از ظرفیت و قابلیتهای جوانان در حفظ و حراست از محیط زیست ،افزایش کمی و کیفی از سمن های فعال در حوزه محیط زیست ،همکاری و هم افزایی دو دستگاه با محوریت ورزش و محیط زیست ،حمایت از تولید بسته های آموزشی و تدارک برنامه های ترویجی ویژه نسل جوان در خصوص ورزش و حفاظت از محیط زیست .

این تفاهم نامه در 7 ماده و 2 نسخه واحده بمدت 2 سال بین دو دستگاه به امضاءرسید که طرفین به اجرا و تحقق بهینه آن موظف شده اند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .