عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگران به نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار بوده و هستند

مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی گلستان:

کارگران به نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار بوده و هستند

کارگران به نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار بوده و هستند

مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی گلستان گفت: کارگران و کارفرمایان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وفادار بوده و هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی گلستان ،مهندس امراله عباسی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گرگان گفت: امروز جامعه کار و تلاش و در راس آن کارگران و کارفرمایان و کارآفرینان به خود می بالند که با توکل به خداوند متعال و تکیه بر اعتقادات دین مبین اسلام توانسته اند در تمامی بحرانهای انقلاب اسلامی برای رهایی از ظلم و ستم و جور طاغوت و سلطه استکبار جهانی، دوشادوش مردم شریف میهن اسلامی هوشیارانه استقامت و پایداری نمایند و پایبندی و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری به اثبات برسانند و در این راه برای اعتلای نظام مقدس اسلامی و حفظ ارزش ها و آرمانهای انقلاب اسلامی از اهداء خون خود دریغ ننمودند.

امراله عباسی افزود: امروزه این کارگران هستند که در عرصه های مختلف صنعتی-کشاورزی-خدماتی و های تکنولوژی مانند: آی تی-علم و فناوری – صنایع خودرو سازی-صنایع دارویی- سلولهای بنیادین-نانو تکنولوژی-سد سازی- فناوری های هسته ایی حضور فعال داشته و همواره حرکتهای علمی و عملی کشور را رو به جلو برده و ترس و وحشت بر اندام قدرتهای بزرگ می اندازند.

وی تصریح کرد:کارگران صبور و زحمتکش کشور و استان ما همواره در تمامی عرصه ها حضور فعال داشته و دارند. در سالهای گذشته بار سنگین مشکلات ناشی از اجرای تحریمهای اقتصادی از سوی استکبار جهانی و ایادی ظالم و زورگو را به دوش کشیده و با تحمل تمامی کمبودها و کاستی ها و سختی ها در سنگر تولید و خدمات استقامت و پایداری نمودند و تهدیدها را به فرصت تبدیل نمودند تا جایی که در این جنگ اقتصادی دشمن ناچار شد بر سر میز مذاکره بنشیند.

رییس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر گلستان به نامگذاری سال 95 به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تمامی مولفه های اقتصاد مقاومتی مربوط به حوزه کار و تلاش است و کارگران عزیز استان آمادگی خود را به طور کامل برای تحقق آن اعلام می دارند چرا که مقام معظم رهبری برای توسعه فراگیرعدالت اجتماعی و اقتصادی سند سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی را ابلاغ نموده است.

مهندس عباسی تاکید کرد:کارگران نیز اعتقاد دارند که تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و تسریع در روند توسعه اقتصادی کشور اجرای دقیق سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی است که امسال به آن باید جامه عمل پوشاند.

وی اظهار داشت: کارگران عزیز استان امسال را سال افزایش بهره وری اعلام می دارند و از مردم شریف استان نیز می خواهند برای حمایت از تولید و اشتغال استان و حسب تاکید مقام معظم رهبری در نشست با کارگران در سال جاری حتما از تولیدات داخل استفاده نمایند تا با همراهی و همکاری یکدیگر بتوانیم در آینده ای نزدیک در 5 محور اقتصادی یعنی مردمی بودن-عدالت بنیان-دانش بنیان-و درونزا و برونگرا رشد چشمگیری داشته باشیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 785
  • کد خبر : 20152