عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از مدرسین و کارگران نمونه گاز گلستان تجلیل شد

بمناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و روز جهاني کار و کارگر:

از مدرسین و کارگران نمونه گاز گلستان تجلیل شد

بمناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و روز جهاني کار و کارگراز مدرسین و کارگران نمونه

گاز گلستان تجلیل شد

 

بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت روز جهاني کار و کارگر با حضور مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل،اعضاء هیئت مدیره، عباسی مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از کارکنان گاز گلستان بعد از نماز ظهر وعصر در محل نمازخانه اداره مرکزی بصورت با شکوهی برگزار شد و از تنی چند ازکارگران و مدرسین نمونه شرکت تجلیل بعمل آمد.

 به گزارش روابط عمومی ،در این مراسم محمد حکیمی استاد حوزه و دانشگاه ضمن تبریک روز کار وکارگر و بزرگداشت هفته مقام معلم،سالروز شهادت استاد حكيم و فرزانه مرتضی مطهری از کارگران بعنوان بازوان توانمند کشور یادکرد که بدون تلاش و زحمت این عزیزکشور پیشرفت نمی کند.

 وی در ادامه در خصوص جایگاه استاد شهید علامه مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری عالم و اندیشمند بزرگی بود که در هوش ، زکاوت ، قدرت تفکر ،تقوی و زهد نظیر نداشت و به درجه ای رسیده بود که نمونه واقعی یک انسان کامل بود.

 حکیمی وي با اشاره به ويژگيهاي خاص استاد مطهري تصریح کرد:اين بزرگوار از ويژگي هاي زیادی برخوردار بوده بطوری که هم در حوزه فلسفه ، فقه ، سياسي ، اخلاق ، تصوف ،حكمت ، عرفان و.... تسلط كامل داشته و حرف های نو و تازه ای می زد كه ايشان را از سايرين متمايز كرد.

 در این مراسم همچنین مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان نیز ضمن گرامیداشت روز جهاني کار و کارگر و بزرگداشت مقام معلم و ابراز خرسندی از حضورش در جمع کارکنان گاز گلستان در خصوص اهمیت کار در فرهنگ و اندیشه های غنی اسلامی مطالبی ارائه کرد.

 عباسی افزود :در توسعه و شکوفایی کشور عزیزمان 4 مولفه جامعه کارگری ، کار فرمایان ، دولت و دانشگاه نقش برجسته ای داشته و دارند که جامعه کارگری یکی از مهمترین این مولفه های می باشد که نیاز است به این قشر زحمت کش توجه ویژه ای شود.

 گفتنی است در پایان مراسم به میمنت این ایام فرخنده از تنی چند از مدرسین و کارگران نمونه شرکت با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .