عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رویکرد سازمان استاندارد به سمت تعامل با دانشگاه هاست

مدیر کل استاندارد گلستان:

رویکرد سازمان استاندارد به سمت تعامل با دانشگاه هاست

رویکرد سازمان استاندارد به سمت تعامل با دانشگاه هاست

 مدیر کل استاندارد گلستان در اجلاس شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه های منطقه 2 کشور گفت: رویکرد سازمان ملی استاندارد ایران در سالهای اخیر به سمت تعامل با دانشگاه ها و نظام آموزش عالی سوق پیدا کرده است که به تبع آن، ما نیز در استان گلستان بر این مهم همت گماشته ایم.

محمود فرمانی انعقاد تفاهم نامه و افتتاح دفاتر استاندارد سازی با دانشگاه های مختلف استان در سالهای اخیر منجمله دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دانشگاه گلستان، و دانشگاه غیر انتفاعی لامعی گرگان را شکل گیری نقطه مشترک بین استاندارد و دانشگاه دانست.

دبیر شورای استاندارد گلستان مشارکت اساتید دانشگاه و اعضای هیات علمی دانشگاه ها در تدوین استانداردهای ملی را الزامی دانست و افزود: تایید صلاحیت آزمایشگاه های مستقر در دانشگاه ها توسط استاندارد و آماده سازی آنان برای کسب درآمد از طریق فروش خدمت و آزمون نمونه از جمله همکاری ها و تعاملات ممکن بین استاندارد گلستان و دانشگاه های استان می باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با این قبیل همکاری های متقابل شاهد حضور موثر و پررنگ استاندارد و دانشگاه در کنار هم باشیم.

اجلاس شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه های منطقه 2 کشور با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، مدیران ستادی و نیز معاونین پژوهش دانشگاه ها و مدیران کل استاندارد استان های گلستان و مازندران به مدت یک روز در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .